16. ledna 2013

První příspěvěk - kosmetika

Ahoj,
tak jsem se rozhoupala k tomu založit blog. Ještě nevím, o čem bude a jestli vůbec bude co psát, ale hrozně dlouho nad tím přemýšlím a zkusit se má všechno.
Teď momentálně řeším problémy s akné (půl roku po vysazení antikoncepce a pleť mám takovou, jakou jsem snad neměla ani ve 13 a to jsem o deset let starší), takže jsem si k Vánocům udělala radost a objednala si z Cesty přírody pár nááádherně voňavoučkých přípravků a doufám, že s těma pupínkama pořádně zatočím! A protože se mi hrozně líbí a sleduji blogy o přírodní kosmetice, tak taky něco přihodím, třeba se to bude někomu hodit :)
První je heřmánkový regenerační obličejový olej od Saloosu - zklidňuje vyrážky, je vhodný pro citlivou pleť a výborný na akné. Má mírně vysušovat a zklidňovat psychiku a pomáhat proti nespavosti. Líbí se mi zelená barva a skleněné kapátko, jinak jsem se pro tenhle olejík rozhodla samozřejmě kvůli popisku a taky že mi většina normálních krémů nedělá dobře. I po přírodních mě pálí oči. Ale všechno ostatní jako masky, vody a tak mi problém nedělá. Bohužel olej nevoní čistě po heřmánku, heřmánek z něj necítím vůbec - asi převažuje ten šípkový a brutnákový olej. Nanáší se na morkou pleť. Jinak se ale docela pěkně vstřebá, pleť je jemná, svědčí mi víc než krém, je to fajn pocit a pupínky už nejsou tak červené. Jinak po delším používání nevidím nějakou progresivní změnu :(
Další - mateřídoušková pleťová voda od Nobilisu pro mastnou a smíšenou pleť, včetně pleti s komedony. Hodí se taky na mastné vlasy a obklad při bolestech hlavy. Náádherně voní, i když ne přímo mateřídouškově a vůně je taková hodně jemná, bylinková, spíš jako tymián. Každopádně jsem ji zkusila po umytí vlasů tam trošku naplácat, ale nic moc. Přírodní šampony totiž zatím nepoužívám, nějak jsem se k tomu nedostala a potřebuju šetřit. Zkoušela jsem jen Cannaderm, z toho jsem byla nejdřív nadšená, ale pak, už si nepamatuju proč, ze mě nadšení opadlo. Jinak kůže není napjatá, voda je hodně příjemná. Viditelně pleť nezlepší, ale ani nepoškodí. Bohužel nemá certifikaci, ale jsem spokojená.
A potom éterické oleje - Tea tree, levandule a mateřídouška. Tea Tree je univerzální klasika snad na všechno, levandule taky a mateřídouška ta se hodí na tu mastnou pleť a jako obojí předchozí je antibakterální, antimykotická a bude se ještě hodit na jiný problémy. Tyhle olejíčky sem asi od každýho nakapala pět kapek do neutrálního oleje a ťupkám tím pupínky. Sice se můžou používat neředěné, ale zase to nechci přesušit.
No a pak mám od bratránka k Vánocům tonizační vodu Korres s granátovým jablkem, což je teda na mé poměry úžasně drahá kosmetika a podle jejich mínění přírodní, ale žádný certifikát nemůžu najít a akorát neobsahuje parabeny, minerální oleje atd. A ta teda pokožku zmatní a vysuší, ale zároveň se cítím trochu napjatě, ale to asi tonizační voda má dělat. Voní tak jemně, neurčitě. Měla jsem od nich vzorek denního krému, po tom mě teda štípaly oči, peeling a masku - ty zas byly cítit jak lák z oliv. Ale rozhodně pleť byla lepší. Tak uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet.

Každopádně všechno tak krásně voní, že bych hnedka udělala další nákup, achjo. 

2 komentáře :

  1. Krémy na obličej se nedávaj do očí?! To se nedivím, že Tě štípou :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávám je do očí ani na oči :D prostě asi ty výpary to dělaj nebo nevim :D

      Vymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...