30. ledna 2013

Tělová mléka

Koupila jsem si od Nobilisu pleťové mléko Karité s levandulí (200ml/267Kč). Obsahuje mimo jiné bambucké máslo, jojobový olej, extrakt z aloe a pak éterické oleje. Je určen pro každodenní užívání a je vhodný po opalování. Koupila jsem si ho protože Nobilis a levandule a bambucké máslo a moje hrozně vysušená pleť, ale trošku mě zklamalo. Večer jsem se namazala a ráno jsem zas byla vysušená. Nicméně, krásně voní, tak nějak citrusově a jemně a tak si ho asi budu šetřit na léto. Dovedu si představit, že po dni stráveným na pláži a cachtání v moři bude úúúplně úžasnéé. Je lehounké a tak jakoby chladí, takže věřím tomu, že po opalování a na spálení bude super :) Má certifikát CPK. Edit 17.1.14: Zapomněla jsem úplně napsat - vyzkoušeno na dovolené a onomu mléku a růžové vodě vděčím za to, že jsem se úplně nespálila a neloupala, docela to i na chvíli utlumilo takové to podrážděné pálení - takže můj tip byl správný :)

Každopádně takhle v zimě na pokožka asi potřebuje těžší kalibr, takže dopotřebuju Růžové mléko od Nature Friends (250ml/156Kč). To je o poznání hutnější, občas mi dá problém ho pořádně rozetřít. Obsahuje jako první ne vodu, ale vodný výtažek z bio růží, pak bioolej z růže pižmové, výtažky z květu biofialek, biojojobový olej, kokosový olej a ještě spoustu zajímavých věcí...u tohoto mléka jsem zjistila, že mi růže vlastně vůbec nevoní, vůně je na mě až moc silná. Ale kvůli těm mým šupinkám suchosti jsem ochotná to přetrpět :) Pomáhá parádně, nohy zatím absolutně nejeví známky, že by schnuly (to slovo vypadá divně :D) a to se vyplatí. Navíc cena je dost příznivá :) Takhle na zimu perfektní mléko. Certifikát BDIH.
Jo a splnilo se mi přání a vyhrála jsem soutěž o dva lístky na World of Beauty&Spa a sadu kosmetiky Nobilis! Takže jsem strašně šťastná a vy se můžete těšit na mé neodborné recenze :)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...