12. února 2013

Četba, co uklidní

Chm, už týden jsem nic nenapsala. Nemám co. Mám teď jakousi divnou náladu, protože to začíná být napjaté s penězma. Já jsem je nikdy moc neřešila, prostě vždycky nějak budou a vždycky to nějak dopadlo, ale teď i když si tohle myslím, tak podvědomí je evidentně přesvědčeno o něčem jiným a vyvolává ten plíživý tíživý pocit. Takže to řeším tak, že čtu knížky, co jsem sice přečetla už několikrát, ale vždy mě povzbudí. 
zdroj: www.pknihy.cz 
Nejoblíbenější - Žít s radostí od Sanayy Roman... fakt doporučuju, Sanaye to nadiktoval Orin, duchovní učitel z jiné dimenze - jo, zní to strašidelně, ale není. Všechny moje knížky jsou založeny na tom, že si svými myšlenkami přitahujeme přesně to, na co myslíme a tahle není výjimkou. Zároveň ale radí, jak žít s větší radosti a naplňovat svoje záměry a poslání. Bohužel nejde nějak přesně popsat o čem je. To člověk musí přečíst. A pak stejně zjistí, že to někde uvnitř věděl a přečtením si jen osvěžil :)
"Nepotřebujete věnovat pozornost vnitřním hlasům, které vám působí bolest, nebo které ve vás vyvolávají pocit, že nejste dost schopní, bystří nebo moudří. S takovou částí sebe sama můžete zacházet jako s malým dítětem; pochovejte ji, ubezpečte ji, že všechno je v pořádku, a pokračujte v cestě."
"Pište večer seznam všeho, co jste přes den dostali. Může to být něco, co jste si koupili, nebo úsměv od neznámého člověka, dobrý pocit či příliv nové energie, auto, které vás zavezlo, kam jste potřebovali, nebo peníze, které jste dostali. Budete žasnout, kolik darů vám každý den přichází do cesty. Když potvrdíte, co jste dostali, navážete s vesmírem spojení a to vám umožní dostávat ještě víc."
"Máte-li před sebou nějaké rozhodnutí nebo problém, představte si sebe sama za pět let, jak se ohlížíte na dnešek a máte před očima větší obraz....klidně si jakoby vymýšlejte a řekněte sami sobě, proč procházíte tím, čím procházíte, a potvrďte svému dnešnímu já, že vše, co se děje, je v pořádku. Vaše budoucí já je skutečné, od vás oddělené časem."
Poté mám od stejné autorky ještě Osobní růst, který zrovna čtu (podruhé zatím jen), z toho se mi nejvíc líbí:  "Kdykoli nevíte, jak něco udělat, předstírejte, že to víte. Vaše podvědomí nepozná rozdíl mezi tím, co jen tak předstíráte, a tím, co se opravdu děje. Přijímá vše, co máte ve své mysli, za skutečné a prostě to použije, aby vám vytvořilo odpovídající vnější realitu."
Největší škoda je, že do téhle série patří asi ještě tři nebo čtyři knížky a už se absolutně nikde nedají sehnat :(
www.pknihy.cz
Shakti Gawain - Tvůrčí představivost obsahuje techniky, jak se uklidnit, vytvořit harmoničtější vztahy, odstranit negativní návyky atd atd. Zase tím, že změníme své myšlení, změní svou realitu. A je to pravda, mám s tím fakt super zkušenosti. Prostě to funguje... Jen si někdy člověk musí dát pozor, co si přeje, protože by se to mohlo splnit! Taky se těžko popisuje, ale zkuste místo nadávání vysílat lásku a vyzdvihovat věci, co jsou dobré a co oceňujete. Všechno se pak začne měnit...(Co zasejeme, to sklidíme...)
"Představte si, že život je řeka. Většina lidí se drží u břehu a bojí se pustit a riskovat, že je strhne proud. V určitém okamžiku musí být každý člověk ochoten se pustit se o důvěřovat řece, že ho s sebou bezpečně ponese. V této chvíli se učí "jít s proudem", a to je báječný pocit. Jakmile si na bytí v proudu řeky zvykne, může se začít dívat před sebe a řídit svůj vlastní pohyb vpřed tak, že se rozhoduje, který směr bude asi nejlepší, řídí svou cestu kolem balvanů a pahýlů stromů a vybírá si, kterému z mnoha řečišť a ramen dá přednost, a to po celou dobu, kdy "jde s proudem"."


A poslední, přijde mi jako mix Žít s radostí a Tvůrčí představivost - Esther a Jerry Hicks: Požádej a je ti dáno. Další techniky, jak si přitáhnout to, co chceme a správně uplatňovat zákon přitažlivosti. Nejvíc se mi líbí (a praktikuji) kouzelnou krabici. Na krabici se napíše "Všechno, co tahle krabice obsahuje, existuje" a dává se do ní přání (psáno v přítomném nebo minulém čase, jakože se stala, protože Vesmír reaguje jen na to, co člověk vyzařuje a je jedno, jestli to je představa nebo realita), obrázky, výstřižky toho, co by člověk chtěl a tím svou touhu odevzdá vesmíru a nezatěžuje ji zbytečnou energií. Doporučuju, fajn knížka...
www.kosmas.cz
Takže, myslím pozitivně, píšu si každý večer za co děkuji a jsem vděčná a snad bude vše ok. Ne, vše JE ok



2 komentáře :

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...