20. února 2013

Děkujte...

Celý týden si lámu hlavu s tím, co napsat, protože už je to týden. A...tenhle článek možná nebude pro každého, ale nějak před třemi týdny jsem fakt měla pocit, že mi nic nevychází a bylo mi tak nějak divně po duši a tak, takže jsem začala znova číst - článek Četba co uklidní. Myslela jsem pozitivně a říkala si pozitivní věci, ale to se stejně člověk celý den neovládne a někdy mu ta špatná myšlenka uklouzne..V knížce taky psali, že má být člověk vděčný a děkovat (a na to se někdy během dne taky zapomene)...
Tak jsem vyhrabala jeden zatím netknutý krásný sešit, každý večer nadepsala datum a pod to jsem se snažila přijít na co nejvíc věcí, za co ten den děkuji nebo co mě potěšilo. Ať už že mě při cestování nepotkalo žádné nebezpečí, že v obchodě měli slevu na to, co jsem chtěla, že si někdo zobrazil/okomentoval můj blog (mrk mrk) nebo že mě přestala bolet hlava. Nad každým poděkováním jsem si ještě jednou vybavila ten pocit, jakou mi to udělalo radost (i když třeba malou). 

A světe div se, za týden od začátku děkování jsem konečně sehnala brigádu (i když z ní mám pěkný nervy :D), měla jsem spoustu návštěv na blogu a už mám i pravidelné čtenáře!, prodala jsem věc na aukru za víc než jsem doufala a mnoho dalších věcí, na které si nevzpomenu. Jsem moc ráda a myslím, že to celé stojí za zamyšlení a každý by si měl uvědomit, že ať se mu děje, co se mu děje, tak vždycky se dá najít něco, za co může být vděčný. 

(A 2.března jedu na veletrh World of Beauty & Spa, kam jsem vyhrála lístky, takže to pak asi bude zajímavější reportážní článek ;))

5 komentářů :

  1. Tohle je moc hezky článek:-)
    A moc me ted navečer před spaním potěšil.
    Lidé by měli být víc vděční za to co mají.
    Samozřejmě pro vetsinu platí, ze když to mám, netřeba si vážit, neb to beru jako samozřejmost.
    Což je smutné.
    Co bych dala za to, kdybych měla to, čeho si ostatní neváží:-)

    Přeju ti moc štěstí, plno sily a ať se daří:-)

    OdpovědětVymazat
  2. :) přidala jsem se mezi tvoje čtenářky, ráda bych tě pozvala ke mě na blog kde probíhá giveaway o matující vyrovnávací rkém lavera :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se ti tu líbí, na tvůj blog určitě nakouknu ;)

      Vymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...