27. února 2013

Giveaway o lístky na veletrh krásy - UKONČENA

Doufám, že se někdo chytne, ale nejdřív ČTĚTĚ! Vyhrála jsem další dva lístky na veletrh Beauty&Spa v Praze Letňanech teďkonc v sobotu. A protože jak víte, už dva mám, tak tyto nabízím. Ale protože už by asi nestihly dojít poštou, bude se to muset udělat tak, že tam dáme sraz (na všem se domluvíme mailem, jedem vlakem od nás, ještě nevím kterým, takže nevím v kolik) a já vám lístky předám. Bohužel foto nemám, protože lístky jsou doma a já v Brně, ale asi si to dovedete představit.
zdroj: studentpoint.cz
Bude to určitě žůžo, kosmetika (hodně přírodní, co jsem koukala na program), přehlídky, masáže, aromaterapie a taaak. Abyste lístky získaly musíte:

  • přidat si mě/sledovat pomocí GFC
  • napsat do komentáře svůj mail
  • napsat do komentáře úplně první věc, co se vám vybaví když se řekne Beauty&Spa, ale neuznávám krása a lázně :D
Vyhlášení bude v pátek okolo 23 hodiny z odpovědí, co se mi nejvíc zalíbí, vítězku hnedka zkontaktuju mailem. Vím, že je to hrozně narychlo, ale lépe se to nedalo (navíc mi dnes celý den nešel net, protože spolubydla je dosti nespolehlivá, co se placení faktur týče), ale jestli jste z Prahy, tak to snad nebude problém.

3 komentáře :

  1. Supééér, dva lístky se budou hodit. Jsi moc hodná.
    Takže co se mi vybaví ? No asi hromada šminek, líčidel, samý krásný baby, vůně. Pak tedy hlavně sem zvědavej na všechny přírodní kosmetický přípravky a alternativní medicínu a taky masáže. No moc ftipnej asi nejsem tak doufám, že zaujmu alespoň tím , že jsem kluk.
    jaromirkaspar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 1.) sleduju
    2.) Pod tímto pojmem se mi vybaví představení novinek ze světa kosmetiky, kosmetických procedur a další...na zítřejší veletrh se chystám s kamarádkou, lístky ještě nemáme, takže by nám udělaly obrovskou radost, kdyby nám zbylo víc penízků na utrácení :)
    castinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jo, vzhledem ke dvoum účastníkům nebudu pro to psát samostatný článek, vyhrává Markéta!

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...