1. února 2013

Jak se stát čtenou bloggerkou

Tento příspěvek není pojat útočně ani posměšně. Spíš je dán mojí aktuální zahořklostí nad vlastní osobou a že nikdo nečte můj blog. Takže v bodech to, co musím změnit, abych dosáhla svého:
  • stát se bohatší
  • stát se mladší
  • nakoupit tuny kosmetiky
  • začít používat tuny kosmetiky (líčit se víckrát než jednou za měsíc)
  • zjistit, co je BB krém
  • zjistit, co je swag (zatím jsem našla, že to je "secretly we are gay" a to asi nebude ono)
  • koupit si zrcadlovku
  • začít se fotit
  • začít vymýšlet outfity
  • začít sledovat Pretty little liars
  • začít hubnout
  • objednat si beauty box
  • přestat psát takový kupy textu
  • dávat sem víc fotek, co vyfotím svou zrcadlovkou
  • pravděpodobně začít pít kafe
  • mít aspoň nějaké přátele na fb nebo google+

A to by možná mohlo stačit! :)

17 komentářů :

  1. Poslední bod : Nebýt mrtvá ryba, která pluje proudem a zůstat svá :) Čtenářky se určitě objeví, dva měsíce je krátká doba :-) Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pěkný bod, moc se mi líbí, děkuji :)

      Vymazat
  2. myslím, že když nemáš zrcadlovku, nelíčíš se často, nefotíš outfity, tak by ses do to neměla nutit, ale měla bys psát o tom co tě baví, protože když to baví tebe bude to časem bavit i tvé čtenářky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jo, já to nemíním měnit, nemám nic proti těm, co to dělají a baví mě je číst, jenom asi to o čem píšu/budu psát holt nepřiláká tolik lidí..ale co, dyť stejně o nic nejde, že :)

      Vymazat
    2. Mě si třeba přilákala, a budu ti držet pěsti, aby se ti dařilo:)

      Vymazat
  3. Jsme na tom úplně stejně, taky občas propadám mírným depkám, že jsem se prostřednictvím blogu chtěla podělit se svými zkušenostmi s ostatními a ono to ve finále vlastně vůbec nikoho nezajímá... Pak jsem si ale řekla, že nemůžu házet flintu do žita, aspoň se budu mít na stará kolena čemu smát :)Doufám, že ti vydrží elán a články budou jenom přibývat, hrozně hezky se to čte ;)
    P.S. Jednu dobu jsem uvažovala taky nad studiem porodní asistentky, no teď jsem celkem ráda, že jsem zvolila jiný konec zdravotnictví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komplimenty :) A co si zvolila? Já sice na PA pořád nadávám, ale jsem hrozně šťastná, že tu jsem a budu tu práci jednou dělat hrozně ráda :) (jinak mi docela pomohlo dát si blog na blogerky.cz)

      Vymazat
    2. Zvolila jsem nakonec zuby :) a až na pár výjimek je to taky fajn, hlavně mě baví ta myšlenka poslání, jenom mám strach, že v dnešním světě je to zdravotnictví spíš obrovská fabrika, kde nejde o nic jiného než o peníze...:(
      Nad blogerkama přemýšlím, díky za připomenutí:)

      Vymazat
    3. To máš pravdu...když jsem chodila na medinu, tak nám nějakej doktor řikal, že už existujou účinný a dobrý léky na takový ty všechny závažný nemoce, ale že farmaceutický firmy potřebujou doprodat ty "blbý" léky...takže to, co by mohlo pomoct je někde zavřený v šuplíku..a takhle to je snad se všim :(

      Vymazat
  4. Tak to mě pobavilo, píšeš skvěle:-) Třeba z toho nebude beauty blog, ale blog ze života. Můj blog taky nečte nějak moc lidí, ale i tak mě to baví a to je hlavní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) snad se to nějakým způsobem chytne a budu mít pořád o čem psát :)

      Vymazat
  5. :-)))

    Body mě velice pobavily:-))
    Je mi jasny, ze v tu chvilku jsi asi měla splin, ale v souvislosti s českou blogovou scénou nekteré ty body vyznivaji fakt trefně a vtipně:-)!

    At je brzo lip:-)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) jak jsem psala tady do komentů, tak ty blogy pravidelně sleduju, ale byla jsem zatrpklá no :)

      Vymazat
    2. Jo jo, věřím, ze to někdy cloveka trosku pozlobi...
      Které blogy nejraději sledujes:-)?

      Vymazat
    3. Myslim, že když tady klikneš na mý jméno, tak se tam objeví seznam ;)

      Vymazat
    4. Jo to se určitě objeví...
      Ale ja třeba sama pravidelne čtu +200 blogu a nekteré mám proste radši, tak proto se ptám:-)
      Ale do tvého seznamu mrknu;-)

      Vymazat
  6. ,,Ségry,, přeci drží při sobě ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...