26. února 2013

Minirecenze deodorant od Nobilisu

Moje slavná výhra v soutěži (k tomu jsem dostala ještě aroma olejíček Tantra, asi pošlu upozornění do nějakého slovníku, že sada by měla být definována jako dva výrobky, co se k sobě ani nehodí) - přírodní deodorant šalvěj od Nobilis Tilia
okolo 199Kč/50ml

Takže asi takhle, přestala jsem používat normální deoše a antiperspiranty z drogérky, protože deodoranty nevydržely vonět a antiperspiranty fungovaly až moc. Už totiž snad nedělaj 24hodinový, ale jen 48hodinový a to se nedá smejt ani po tejdnu. Nešlo se mi oholit pořádně nikdy. Ale třeba jsem prostě úplnej analfabet :D Jo a o parabenech a takovejch věcech ani nemluvě. Jak už jsem psala někde, tak jsem si vyrobila domácí deoš podle Kejtyny - ve zkratce z bambuckýho másla, kokosovýho oleje, jedlý sody, vodky, glycerinu a éterických olejů. Nanaší se teda rukou, takže to je trošku nemilé, vůni cítím jen při tom, večer už ne. Ale - nepotím se a než jdu večer do sprchy (i po praxi a to je dost zátěžový test) tak se necítím!
Deodorant od Nobilisu - složení v pohodě - CPK certifikát, líbí se mi skleněné balení. Výrobce uvádí, že má mírný antiperspirační účinek a éterické oleje uvolňuje postupně v závislosti na teplotě. Měl by zklidňovat po holení a rozveselovat. Po nanesení (kulička) nádherně voní - bylinky a citrusy, připomíná mi nějaký bonbónky. Dokonce i chladí. Přes den se potím normálně (ale co, to je přirozené) a necítím se. Ale ta vůně bohužel taky není cítit. Večer už se cítím, přičemž oblečení je zas načichlé tím deodorantem a dohromady to tvoří něco zvláštního a nemůžu se rozhodnout, jestli to je dobře nebo špatně. Beru si ho sebou do Brna, i když vím, že není tak účinný jako domácí, jenže když ráno spěchám, tak se nemůžu zdržovat ručním patláním. Co jsem tak zatím vypozorovala, nezanechává bílé skrvny. Jsem s ním vcelku spokojená, ale nevkládám v něj úplnou důvěru, na zimu bez přílišné tělesné námahy asi dobrý. Deodorant má CPK certifikát. 
A pomalu dobírám další Emulips, tentokráte Forte s výtažky z různých bylin, aby byl účinek silnější. A nějak nevím, dřív to na mě asi účinkovalo víc a tím nemyslím na hubnutí, ale na zažívání. Váha se drží víceméně stejně, občas o kilo míň, ale to je v průběhu mens.cyklu normální. Jinak asi jsem zhubla všude 1-1,5cm, ale nějak se mi nepozdává, třeba to měřím blbě :D Ještě dám vědět, jak to pokračuje, jestli schrastím prachy na další balení :D

3 komentáře :

  1. Na bobule na hubnutí kašli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou kapičky a jsou přírodní, já to beru spíš kvůli zažívání a trávení, hubnutí je vedlejší efekt a pořád nevím, jestli emulipsu věřit

      Vymazat
  2. Hezky blog ;)
    Jestli chces můžeme se vzájemně sledovat :)
    Www.olivains.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...