5. února 2013

Nákupy v Brně

Včera jsem konečně úspěšně složila zkoušku z gynekologie - náhlé příhody v gynekologii, nejlepší otázka, co jsem mohla chtít.
Po zkoušce jsem se stavila v Candy Store, obchod, co se specializuje na prodej amerických pochutin. A já americké pochutiny teda můžu. Nebo o nich alespoň sním při sledování seriálů a filmů. A jelikož jsem od K. dostala k Vánocům poukaz na nákup, tak jsem tam hned razila. Obsluhoval moc příjemný pán a celé to tam bylo veselé. Jen mi bylo trochu líto, že tam asi moc lidí nechodí a že tam mají míň věcí než v eshopu/Praze. Ale i tak jsem ulovila, co jsem chtěla. Zatím jsem ochutnala jen vanilkovou colu - vanilková chuť je taková slabá, ale je tam cítit jakoby tam byl rozpuštěnej malej vanilkovej rohlíček, chutná mi víc než normální a má krásnej skoro retro obal - na obrázku to není vidět, ale nápisy jsou zažloutlé :) + na cestě z Candy Store jsem nezabloudila, což je velké plus!
Takhle to tam vypadá...
"soft drinks" stojí v Candy Store plechovka za 35,-Kč, ale aspoň teda mě to za to stojí, jsem totiž posedlá USA :)
Bonbonky, co jsem koupila jen kvůli obalu a v USA stojí 25 centíků a tady asi 20Kč :D a Pop tarts, Bruce Willis si je dával v Pulp Finction - prostě se hoděj do toastovače a nahřejou se
EDIT po ochutnání:  Cream Soda - tekutá vanilková zmrzlina ve formě limonády, jinak to nedokážu popsat...ideálně do toho ještě vyklopit kopeček zmrzliny a ideální letní drink..moc dobré :). Root beer - mělo by obsahovat samý zajímavý věci dle wiki, na obalu toho ale moc nepíšou. S K. jsme se napili a vytřeštili na sebe oči - chutnalo to "mrtě jako něco!" Po pěti doušcích jsme přišli na to, že jako žvýkačky Orbit pro děti, takové ty růžové...moc mňam mňam, příště zkusím s vodkou :D Pop Tarts - to těsto je takové nesladké, v něm borůvková marmeláda nebo co a na vrchu tuhá, křupavá poleva...do toastovače to naštěstí nevyteklo a bylo to krásně křupavé, dobré, jako zákusek ideální. Na mě moc sladké, jestli tohle američani každej den snídaj, tak se nedivím té obezitě...
Pak jsem se stavila pro bubble tea v Cassava u Tesca, protože mi budou končit vouchery na akci, co měli na Slevomatu - 0,5l za 29,-...no nekup jich deset, když jeden bubble tea normálně stojí 59,- že..
Základ bubble tea tvoří zelený nebo černý čaj, mléko a tapiokové želé kuličky, bobba pops - kuličky, co prasknou v puse a mají v sobě dobroučkou šťávu anebo ovocné želé. Koupila jsem kokosový s tapiocou, to jsem vypila už ve vlaku, pak lemon grass green tea (bez mléka, ten voní jak květinová zahrada, je hrozně dobrý a úplně nejlepší v létě, myslím, že není přehnané o něm tvrdit, že to je božská mana :D) a K. jogurtový jahodový (tam je nějaká příměs, že to chutná  trošku jogurtově, ale spíš jako zmrzlina). Tenhle poslední byl mimořádně sladkej, až moc, fuj. Ale tímto mám slavnostně ochutnány úplně všechny příchutě! 
vždycky má roztomilé "víčko", tudíž se vám nevylije :)...a napravo jsou snad trošku vidět bublinky...
Jinak jsem poprvé v životě došla v dmku až na konec (nejsem kosmetický typ, nemám na to peníze a pravda, moc o sebe nepečuju) a zjistila, že tam mají přírodní kosmetiku o.O ale to mě mohlo být jasné z jiných blogů :D A koupila si kondicionér, co asi nebude extra přírodní, ale aspoň je bez parabenů a silikonů a výtažek z čajovníku je ve složení na čtvrtém místě, takže tam asi fakt bude. Protože ty moje vlasy, nejen že se mi mastí, ale po umytí jsou i takový chemlonový, takže asi bude načase začít kondicionér používat. Tak snad bude dobrej, i když byl až podezřele levnej. Edit: Den první - vlasy hezky voní, jsou takové lesklé a jemné. Zatím nejsou mastné! Den druhý - nic moc, o trošku lepší než bez, ale i tak nic moc...po vypotřebování hledám dál. 
Pak jsem si ještě koupila tinkturu od Naděje paní Podhorské Penízovku sametovou, nedávno jsem dobrala Feminu a mám dobrý pocit, když takhle něco užívám. Efekt asi ale bude jen čistě placebo, nic moc na sobě nevidím, ale stále doufám, že to zabere. Brzo asi o tinkturách napíšu článek, jinak tahle Penízovka (je to vlastně výtažek z rostliny/houby v alkoholu a odpovídá poměrně velké dávce čerstvé rostliny, takže to má člověk v tomto ohledu s tinkturou mnohem snazší) účinkuje podle cestaprirody.czzlepšuje činnost slinivky, řeší ischemickou chorobu srdeční, čistí pokožku. Má silné protinádorové a antibakteriální působení. Dále řeší: akné, alergie, astma, bradavice, candida, celiakie, crohnova choroba, cukrovka, diabetes, ekzém, gynekologické výtoky, herpes, chřipka, kandidóza, kvasinky, mykóza, nádory, paradentóza, plísně, průjem, rakovina, slinivka, střeva, uzliny .. a já se nemůžu zbavit kvasinek (o tom taky bude článek), takže zkouším kde co...
A článek uzavírám tím, že jsem dneska podle Kejtys vyráběla domácí deodorant, tak jsem zvědavá...dala jsem olejíčky citron a levandule, takže to krásně voní a snad to bude i účinkovat. Měla jsem teď s deodoranty/antiperspiranty takový problém, že mě prostě nešlo se oholit. On nějak okamžitě vysušil ve sprše podpaží a akorát to drhlo a oholení nic moc. 


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...