30. března 2013

Od kosmetiky ke kreslení

Už jsem zas hrozně dlouho nepsala, na praxi se nic zajímavého nepřihodilo, nic mě nenapadlo, múza nepolíbila...a sešlo se několik takových drobných útržků, které si o samotě nezaslouží článek a tak je teda šupnu dohromady. A abyste nebyly nuceny číst něco, co byste nechtěly, tak stačí kliknout a odscrolluju vás: Zelený jíl, květová voda Rosalina, kokosový olej, propolisové kapky, knížka Tvoření peněz a moje nové kresby.

Dokončila jsem třítýdenní rádoby detoxikační kúru Zeleným jílem od Dr.Popova. Rádoby říkám proto, že jsem nikde nenašla přesný chemický nebo fyzikální mechanismus účinku a já sice na jedné straně věřím v hodně věcí, ale pro hodně zas potřebuju důkazy. Každý večer jsem zalila jednu čajovou (nekovovou, netuším proč) lžičku vodou, zamíchala a nechala odstát do rána. První týden jsem pila jen ten výluh, další dva týdny jsem to rozmíchala a vypila i se sedlinou - všude píšou, že to je bez chuti, ono jako asi je, ale mně to teda moc nechutnalo :D (informace jsou totiž všude různé, jestli jíl vypít nebo ne). Ale asi jsem ho měla pít hned od začátku, protože bych řekla, že začal naplno účinkovat poslední týden. Rozhodně to pomohlo hezky na trávení a vyprazdňování! Měl by účinkovat na kvasinky - zaznamenala jsem mírňoučké zlepšení. Potom, to může být souhra více vlivů - už mě hodně dlouho nebolela hlava a hezky se mi spí...a naposled to nejlepší - zlepšila se pleť! Už žádné bílé a velké pupínky, ale jen lehce zanícené a začervenalé černé tečky. Možná to souvisí taky s tím, že jsem začala používat květovou vodu Rosalina, o které píšu níže. No, každopádně kolem zrcadla teď chodím dost nevěřícně :D (A možná jsem taky těhotná a tím to všechno je :D) (Něco si o něm přečíst můžete tady, jinak hledejte různě na netu, milá EU se snaží zamezit tomu, abychom kupovali potravinové doplňky, tudíž eshopy nemohou uvádět plný rozsah účinků přípravku)
na lekarna.cz 280g/199Kč
Vyzkoušela jsem taky masku - dvě lžičky jílu a voda/květová voda/cokoliv co takhle doma máte + rozmíchat (taky jsou různé doporučené postupy, ale já jsem líná a nic moc nehrotím) a nanést...prý by jíl neměl vyschnout, přičemž masku máte mít asi tak 30 minut, tudíž jsem občas posprejovala květovou vodou. Ono pak totiž když hodně zaschne, tak se blbě smývá. A spokojenost. Sice jsem teda předtím použila peeling s lávovou zemí od Nobilisu (hezky jemný, příjemná vůně - nazývám ji nobilisová, protože takhle voní podezřele moc jejich výrobků :D). Pleť byla strašně moc jemná a hebká, zklidněná a černé tečky byly o hodně míň vidět (Edit: Teď jsem si masku dělala znova a černé tečky NIKDE!). Takže rozhodně doporučuju. Vyzkouším v budoucnu ještě na vlasy, možná jako pastu na zuby a vaginální výplach - prý se to dá, tak jsem zvědavá, mě už nic stejně neublíží a jakákoliv šance, že něco pomůže, je lákavá.


Za další, květinová pleťová voda Rosalina (Saloos). Přemýšlím jestli to je teda pleťovka nebo květovka, ale dle složení: čistý vodní destilát z listů Malaleuca ericafolia, 2% alkohol, asi teda květovka. Vybrala jsem si ji proto, že se zatím necítím připravená na něco jiného než Saloos nebo Nobilis nebo cokoliv českého, a Pleva, kterého jsem si vyhlídla, obsahuje parabeny a takový ty nemilý složky. Voda je pro mastnou a problematickou pleť, antibakteriální a antiseptické účinky, zklidňuje... Sprej není moc jemný, na obličeji zanechá docela velké kapky. Bála jsem se, že bude vonět hodně jako Tea Tree nebo hodně jako růže, ale kupodivu voní citrusově a moc moc příjemně a osvěžujícně. Používám ráno nebo večer, podle toho jestli jsem doma nebo v Brně, přičemž večer nastříkám a setřu tamponem místo čištění a ráno většinou nechám zaschnout a teprve pak dám krém. A zatím to teda asi funguje, protože už se mi nedělají ty hnusné beďary, takže jsem velice spokojená. A má CPK certifikát.
na netu 50ml do 100Kč, ve Vaňkovce za 109,-
A když ho má každý, tak si i já pořídila Kokosák, na lekarna.cz byl totiž v akci (a ještě je!) 500ml za 269,-Kč. A takhle vypadá...a hned vysvětlím...

Objednala jsem si přes eshop, zadala osobní odběr, přišla si pro zboží a samozřejmě nezkontrolovala. Přijdu domů a v igelitce něco chrastí. Tak jsem se koukla a originální sklenice byla rozbitá. Tak teď co, reklamovat a riskovat, že se do té doby kokosák rozteče a navíc to na místo osobního odběru trvá asi hodinu a já jsem líná. Nebo se s tím nějak smířit a přendat do jiné nádoby s rizikem, že tam možná budou nějaké bakterie? Zvolila jsem ty bakterie :D A jako kompenzaci jsem od lékárny dostala kupon na 100Kč, takže vlastně fajn. Teda v tu chvíli fajn, pak jsem zjistila, že zvedli poštovné taky na stovku, takže to propadlo :D
Co se týče kokosáku, tak všude najdete, jak je hrozně prospěšný na všechno, jak snižuje cholesterol a v jídle je super. Ale z hlediska výživy to tak prostě není. Obsahuje ve valné většině jen nasycené mastné kyseliny, takže nevím, jaký fištrón z toho odvodil, že je zdravý na jídlo. (Jinak jsem teď hledala ten můj kokosák a našla jsem tento s melounem, zkoušel jste někdo? Musí bejt žůžovej). Ještě jsem se nedostala k jinému využití než mazání na tělo (mažu na vlhkou kůži) - nevím, jestli na mé mastné vlasy by to byla výhra. A to mazání...no, miluju tu vůni, fakt taková pravá kokosová, docela hezky promastí, ale - ty části těla, co nemám většinou až tak suché hezky zvláční a zjemní, bohužel ty, na kterých se mi dělají šupinky, tak ty jsou do rána zas úplně šupinkaté a vysušené na troud. Nezapřu ale, že mi zmírnil takovou tu krupičku na dekoltu. Verdikt - pro mě to rozhodně není nejvhodnější prostředek.

Taky u nás v jednom hezkém obchůdku prodávají již dříve zmíněnou kosmetiku Pleva. Tak jsem si koupila Propolisové kapky. Zase to pomáhá na kde co, určitě se dá vymyslet spousta využití (výrobce uvádí: masáž a zpevnění dásní při paradentóze, k výplachu úst, afty, ústní a krční záněty, bradavice kuří oka...). Akorát má dost nepraktické kapátko, není moc vidět, kam kapete a vždy mi to kape všude kolem. Já to mám kvůli válce s kuřím okem - už to hrozně bolí a nechce se mi s tím nikam jít, aby to nějak řezali nebo co. A taky si dávám večer tak deset kapek do skleničky s vodou a vyplachuju ústa (protože se mi nějak začaly kazit zuby a moje nejhorší noční můry se týkají zubů). Dám vědět, jak válka dopadla :) A voní po medovině. Myslíte, že je medovina taky léčivá?
22g/59Kč
A potom jsem sehnala super knížku, která už moc není k dostání - Tvoření peněz (ze stejné série jsou knihy o kterých píšu v tomto článku) a opravdu mi moc pomohla. Hlavně technika magnetizování a přitáhnutí peněz či věcí, co potřebujete. Možná o tom jednou napíšu, ale takhle to nechci zase třeba popisovat, protože bych vás nerada připravila o ostatní souvislosti...
A závěrem, zase jsem propadla kreslení a moc mě to baví :)
Bane z Batmana

Thorin z Hobita
A díky moc za účast v Giveaway, hrozně mě to překvapilo a jsem strašně šťastná! Už zítra bude vyhlášení...

8 komentářů :

  1. to jsou moc hezké obrázky:-)!!!
    jestli by se ti chtělo se podělit o něco dalšího, moc ráda bych se podívala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až zas něco nakreslím, tak se určitě podělím :)

      Vymazat
  2. Vtipný článek a moc pěkné obrázky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek.
    Kokosák používám. Mám vlnité vlsy, spíš sušší, taže hlavně na vlasy. Vždy pár hodin před umytím si ho napatlám, a paráda.... taky si ho namažu večer okolo očí, nebo naruce a nehty je super... třeba po odlakování si ho napatlám na nehty a ruce.
    Ta růžová voda mě zaujala, a jíl taky..no a propolis taky vyzkouším,na ty dásně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho nakonec darovala sestře, mnohem víc mi momentálně vyhovuje makadamiovej olej :) květové vody jsou super, ty mi dost zlepšily pleť :)

      Vymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...