3. března 2013

Praha a veletrh World of Beauty&Spa

Takže včera jsme s K. vyrazili do Práglu na ten slavný veletrh. Pokud vás zajímá čistě on, klikněte sem a posunete se dolů
, ještě se budu chvilku vykecávat. Nejdřív nás samozřejmě zajímalo jídlo, tudíž velice těžké rozhodování - Mekdanls, Kejefsí, Král Burgrů nebo něco jiného. A vyhrála Baggeterie Boulevard (tu teď máme radši než Subway) - miluju jejich Patatas s domácí tatarkou a domácí ledový čaj, toho bych se mohla upíííít. 


Pak jsme tak brouzdali Václavákem, aby se neřeklo, zapluli jsme do New Yorkeru a koukli do Palladia. Protože se dost často bloguje o L'Occitane, tak jsem tam poprvé v životě koukla, vonělo to tam parádně, ale ty ceny - no sir, thank you...Taky jsme poprvé viděli potraviny v Marks&Spencer (možná jsme tam i šli poprvý) a mňamky. Já na ty zahraniční věci jsem. Ale naštěstí jsme udrželi peněženky v kapsách, jen K. si koupil Piňa Coladu v plechovce. Byla dobrá, bublinkatá a 11% alkoholu. A já v DMku božskou manu - vodu s melounovou příchutí, je hrozně osvěžující, mňam.
vlevo - ta skvělá voda, vpravo - ehm, kalhoty velikosti 42, co mi byly malý (proto ty ruce před zipem :D) ale hrozně se mi líbil ten vzorek, protože mi to maximálně asociovalo léto a abych si je pamatovala, až se je po létě budu snažit sehnat na votoču :D
Abych to tak uvedla - asi nejsem pravej člověk, co by měl navštěvovat veletrh krásy, mnohé blogerky by si to zasloužily a ocenily víc. Nečekejte odborné recenze a názory a já nevím co. Nejsem typ, co by se o všechno hrozně zajímal a uměl u stánků vydolovat kvanta vzorečků a chtěl všechno vyzkoušet. Prostě jsem stydlivá a ani nevím, na co se ptát a mám pramalou touhu všechno vyzkoušet.
Pak hurá metrem (miluju metro!) na Letňany veletrhovat. Byla tam spousta lidí, veletrh se rozkládal ve dvou velkých halách, v jedné bylo podium a když jsme přišli, probíhala tam nějaká kadeřnická show a když jsme odcházeli, tak tam neskutečně falešně zpívala nějaká mladá holka, asi že prej z talentu, já nevím. A viděli jsme Noida! (Já bych ho nepoznala, ale K. poslouchá Dolores Clan).
Bohužel ač je mým snem mít co nejvíc fotek s celebritami, neosmělila jsem se. Tudíž mé skore je zatím jen 1 :D
 Pak jsme hledali - a našli - stánek Nobilis Tilia. Na to jsem se z celého veletrhu těšila nejvíc. Přivedla mě k němu mamka a z nějakého důvodu je to moje srdcovka. Navíc na fb psali, že budou mít 35% slevy, takže o to jsem se těšila víc (i když je fakt, že jsem si předem měla líp vykoumat, co chci koupit a pořádně toho využít). Tak jsem tam tak postávala, bylo fajn vidět všechny ty výrobky naživo, a pak si mě všimla jedna hrozně milá paní od nich. Začaly jsme řešit to moje akné a doporučila mi krémík, který jsem si tam stejně šla koupit - čistící krém Tea Tree extra s mořskou solí (50ml tam z 217Kč na nějakých 160?, to je dost dobrý). Pak mi dala ještě vzorečky, od každého tři - zklidňující gel Levantis, jemný peeling s lávovou zemí (o kterém přemýšlím už dost dlouho, takže aspoň můžu vyzkoušet než koupím) a měsíčkový krém karité. Že to mám střídat všechno, protože ta levandule a měsíček hojí a lávová zem je super sama o sobě. Tak jsem byla nadšená a rozhodně skvělý krok mi dát ty vzorky, protože si určo dřív nebo pozděj koupím celá balení. Taky mi říkala, že akné je dost často nepřijetí ženství. Já jsem teda se sebou spokojená a o svým ženství moc nepřemýšlím, ale asi měla pravdu (vzhledem k mým problémům ještě v jiných oblastech). Že bych si měla někdy zajít na aroma masáž a udělat pro sebe něco hezkýho. Tak mě to tak zahřálo u srdíčka. Poradila mi ještě, že akné znamená, že je vevnitř něco v nepořádku, což má rozhodně pravdu a dala mi letáček na zelený jíl. Pořád nevím, co si o něm mám myslet, takže ho asi budu muset zkusit. Nabrala jsem tam spoustu letáků a byla moc moc moc spokojená. Na recenze se můžete těšit později. Jo a ještě jsem dostala nádherně vonící levandulové mýdlo!
Hnedka naproti byl Saloos, tak jsem se tam tak ochomejtala, že třeba taky dostanu nějakej vzorek (totiž moc nevím, jak to zařídit, abych nějakej dostala a na co se ptát, o co se zajmat), ale jen mi vrazili do ruky igelitku s letákama a o nic se nezajímali. Jejich smůla, byla bych něco koupila.


Tím jsme v podstatě odbyli to hlavní, co mě zajímalo, protože jsem člověk velmi zkostnatělý ve svých názorech. Bylo tam ještě pár stánků s přírodní kosmetikou, ale to byla spíš "přírodní". Jediné, co mě zaujalo a co musím prozkoumat na netu byla kosmetika Atok a Bachovy esence. Atok má dost zajímavých výrobků a cenově to není nejhorší. Bachovy esence...tam byla taková milá paní, ozkoušela jsem tři toaletní vody, prý přírodní, co obsahují navíc už zmíněné bachovky (něco jako aromaterapie+homeopatie? na psychické problémy). Nejvíc mi voněla Radost, po celý zbytek dne jsem si pak čuchala k ruce, i paní říkala, že to ze mě výrazně voní, asi holt potřebuju v životě víc radosti :) Cena byla neradostná, 890Kč. Tak to taky jednou, až budu bohatá.

K vidění byla taky spousta kosmetiky z Mrtvého moře a u Yasminky jsem vyzkoušela nějaké bláto ghassoul nebo rhassoul a arganový olej, nabízeli arganový olej i k jídlu, to mi přišla trochu škoda. Jinak ceny taky nic moc, ostatně jako u všech ostatních stánků (pokaždé jsem úplně zčervenala, když jsem si něco nechala naplácat na ruku, usmívala se jak blbeček a pak řekla, že si to promyslím, vrátím a samozřejmě se nikdy nevrátila). Bylo tam taky několik mučících nástrojů, spousta stánků s dekorativkou a nail designem (to teda fuj, na to moc nejsem), zázračný vynálezy na zarůstající nehty, bělení zubů, masáže, i jsem viděla, že tam dělali nástřik opálení. Takže jo, rozhodně to bylo všechno hodně zajímavý, možná kdybych byla víc na kosmetiku a tak, tak to bude přínosnější, ale i tak, veletrh krásy nezažijete každý den :)
Joáááá, když jsme odcházeli, tak jsme potkali Rosenberga, ale K. mi nedovolil ho vyfotit, ani se s ním vyfotit :( Fotky mě s celebritama - bohužel stále jen 1 (místo 3 možných). Prý mě chrání před pseudocelebritama, s Tomem Hardym to dovolí :D (edit: po sdílení tohoto článku na fb stránkách Nobilisu, mi nějaká hodná paní od nich poslala fotku Rosenberga u jejich stánku, to je tak miléééé <3)
zeshora, zleva doprava: jeden z mnoha stánků s kosmetikou z Mrtvého moře * nějaký makeup stánek, kde se člověk mohl nechat nalíčit * Yasminka * mučící nástroj * Ryor * stánek s andělskými a čakrovými esencemi * Atok přírodní kosmetika
Jsem ráda, že to K. přetrpěl, ale myslím, že se docela bavil. Jeho fb status: 

Odposlechnuto na veletrhu Beaty & Spa:
Ona: tak jak me nalicili?
On: kurevsky si prokoukla.
Ona: jezis, to jsem normalne tak hrozna?!
On: nene, tak jsem to nemyslel...
Ona: a jak jinak si to mohl myslet!
On: eehh...

Chudak, uz se veze...

A pak jsme ještě trochu výletovali po Praze a zakončili v McCaféé :)
bublinyyy, sledovali jsme to asi tak čtvrt hodiny :D * segway - konečně jsem viděla naživooo * zlatý auto mě fakt dostalo, divím se, že v nich nejezděj gangstas v americkejch filmech * klasika * potkali jsme harryho! * McCafé
A to je asi tak vše, co jsem chtěla říct, co jste dělali o víkendu vy? 

7 komentářů :

  1. Trochu mě mrzí, že jsem o víkendu musela do školy a nemohla si u tebe zasoutěžit o lístky, myslím si, že ten veletrh, to by bylo něco pro mě (ale asi ne pro mou peněženku...)! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že spousta věcí tam byla drahých, ale zase se spousta věcí dala přímo u stánků ozkoušet a snad v každým měli docela velké veletrhové slevy, takže tak hrozný to nebylo...ale další bude na podzim, třeba se mi zas podaří vyhrát víc lístků :D

      Vymazat
  2. Tak já bych si sice žádnou z těch kosmetik nekoupila, ale asi by mě bavilo o tam očmuchávat a koukat na ty masáže, nsátřiky apod. :) možná se tam taky někdy půjdu mrknout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně to byl zážitek a bylo to strašně zajímavý, ale je fakt, že my dvě jsme asi typy, který si o tej svej kosmetice myslej, že je nejlepší a všechny ostatní se můžou jít bodnout,že? :D

      Vymazat
  3. Ahoj, já tam byla taky, možná jsi viděla můj článek na blogu. A vyfotila jsi dvě celebrity, ani o tom nevíš :)))) Vedle Noida na té fotce ta blondýnka je Jindra Šípková, mistryně Evropy v body fitness :) No, ona ještě není úplná celebrita, já vím, ale je to moje kamarádka a moc mě překvapilo, když jsem ji tu na fotce viděla :) Tam jsem ji totiž jaksi nestihla, protože než jsem došla k podiu, začínala Benátská noc :)
    Ale napsala jsi ten článek hezky, měla jsem skoro stejné pocity. Polovina vystavovatelů ani vystavovat neumí :( Pak mají návštěvníci divné pocity. Zažila jsem lepší výstavy. Podle mě by tam měli být profíci, ani ignorovat, ani něco vnucovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, četla, no vida další celebrita, ale bohužel se o fitness nezajímám, tak to jsem fakt nemohla vědět :D Přesně tak, buď jen vnucovali nebo koukali do papírů nebo jinam...

      Vymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...