13. března 2013

Recenze - Čistící krém tea extra od Nobilisu

Uznávám, že sortiment mé kosmetiky je poněkud jednostranný, ale co, když mi to vyhovuje. Krémík jsem koupila na veletrhu World of Beauty&Spa u stánku Nobilisu v 35% slevě, což bylo super - jako první věc mi ho paní doporučila na akné, ale já k jejich stánku stejně šla s úmyslem, že ho koupím. 
Oficiální text zní: Éterický olej z Tea tree pokožku čistí, zklidňuje a regeneruje. Sůl z Mrtvého moře, která je tradičním prostředkem při léčbě problematické pokožky, zvyšuje účinnost krému. Pro své antiseptické vlastnosti jsou účinné látky v krému vhodné jako podpůrný prostředek při ošetření akné, ekzémů a lupenky.
50ml/224Kč

Bohužel nemá certifikaci CPK, obsahuje částečný podíl synteticky upravených látek a konzervant. Používám ho každé ráno a večer. Nejdřív se mi zdál dost mastný, ale pak jsem se naučila odhadnout správné množství - stačí spíš méně, a pohoda. Akné se mi dělá pořád i přes pravidelné používání, ale to asi žádný krém nespraví - jednak nejím úplně zdravě a kouřím, a taky na tom má vliv vysazení antikoncepce (i když před devíti měsíci). Voní po Tea Tree, což není moje nejoblíbenější vůně na světě, ale docela rychle to vyčichne, takže dobrý. Je trošinku hutnější, ale konzistence je mi příjemná. Zatím jsem používala týden a půl, pleť je po něm hladší a jemnější. Pupínky se klubou stejně, ale řekla bych, že jich je mnohem míň, jsou méně červené a nedosáhnou gigantických rozměrů. Taky rychleji zaschnou a udělají stroupek. Včera se zrovna klubal takový ten velký podkožní a docela bolel, napatlala jsem ho pořádně a dneska už se zmenšuje a nebolí :). Večír na ně dávám trošku silnější vrstvu a ta jemnost kůže ráno po probuzení se mi fakt líbí. Určitě existujou lepší krémy, ale tenhle mi teda zatím dost vyhovuje!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...