8. března 2013

Tipy na seriály

No, tak už jsem pomohla na svět třem dětem, ale velká sláva to nebyla, spíš z toho jsem taková smutná. Takže o tom nechci psát cleý článek....a protože chci něco napsat a přesně nevím co, tak bych se s vámi chtěla podělit o tipy na seriály, které podle mě zůstavají trochu v pozadí a přitom si zaslouží stejnou pozornost jako třeba How I met your mother, Simpsonovi nebo Big Bang. A všechno doporučuju v angličtině, v češtině se nic nenaučíte :)

How not to live your life
zdroj: bbc.co.uk
Právě jsem podruhé zkoukla tenhle seriál a smála jsem se asi víc než poprvé. Hlavní postavou je Don, týpek, který si pořádně neumí zařídit život. Je posedlý svým penisem, holkám říká chicklettes, sexu zase sexy intercourse (to se mi hrozně líbí :D) a žádnou chicklette si nikdy neudrží, protože je nemožnej. Má bujnou fantazii a často si v různých situací představuje, co by měl nebo neměl udělat. Don zdědí babiččin dům a s ním i nějakého pečovatele, který se o něj stará, protože to skoro vypadá, že se o sebe sám neumí postarat. No a samozřejmě si sežene krásnou spolubydlící, do které je zamilovaný, ale ona ho nechce. Britský humor miluju, takže jsem se fakt pobavila (škoda je, že jsou jen tři série po šesti dílech).
V jednom díle zkouší být gayem a jeho spolubydlící ho přesvědčuje, že není (spoiler, pokud nechcete nechcete přijít o zábavu, nekoukejte):


"I have sex every day." 
"With yourself" 
"Yes, with myself. And I've never said - oh my god, there's man's hand on my penis!" 
"So?" 
"So I clearly don't mind having a man's hand on my penis." 
"Yo, because it's your hand!" 
"It's still a man's hand isn't it? And I like it. Love it in fact. You wouldn't understand, you're not gayman..."
"Just don't say, you're gayman, it's not actually a word." 
"It must be. It's like englishman or dutchman or german-man..." 
"No it's not because englishman is from England! You are not from Gayland! There is no such thing!" 
"Isn't there? I mean there are gaylords and you can't have lords without land!" 


Modern family
zdroj: helpfil.com
Kupodivu nikdo s kým se tak bavím, tak nezná. Jak už název vypovídá, je to o takové netradiční rodině. Vztahy se mi nechce popisovat, je to zdlouhavé, jukněte na čsfd. Glorie je fakt sexy, hrozně hezky se na ní kouká a strašně se mi líbí její kolumbijský temperament, Phil je neskutečně vtipnej a situací k popukání je tam dost. Čtyry série a ještě mě to nepřestalo bavit. Nevím, co jsem napsat za hlášku, protože všechny vyžadujou kontext, rozhodně ale doporučuju zkouknout!

Community
zdroj: cinemablend.com
V prvních dílech mi přijde, že se seriál i postavy hledaj a pak se musíte smířit s tím, že to napsal asi někdo lehce bláznivej :D Odehrává se na community college, což je asi naše obdoba VOŠek nebo nějakých soukromých škol. Hlavní postavy jsou trochu naivní feministka, roztomilá šprtka, arab, co je úplně mimo a žije ve filmovým světě, bývalý středoškolský fotbalista, rozvedená matka, bývalý úspěšný dobře vypadající právník a starý chlápek, kterého nikdo nemá rád. Ale starýho chlápka mám nejradši, má nejlepší rasistický hlášky (nejsem rasista ani seriál není rasistickej, ale hlášky jsou dobrý). Trochu protivný mi tam je učitel španělštiny a děkan, ale co no. Nejvíc se mi líbily tématické díly, jako když třeba hráli ve škole paintball a bylo to stylizováno do Star Wars nebo divokého západu. Taky si tam jednou zapíšou kurz plachtění, přičemž plachetnice, na který se učí, stojí na parkovišti a oni předstírají, že jsou fakt na moři a berou to hrozně vážně anebo se jeden díl odehrává celý v podobě počítačové hry. Zatím jsou tři série, ta třetí chce největší dávku smiřování se šíleností, ale je to fakt super.

Pierce (stařík) se pokouší vysvětlit jeho zvláštní náboženství:
Pierce: Reformed Neo-Buddhism is not a cult! It is a new way of looking at the world, emphasizing empowerment. 
Troy: Like a video game? 
Pierce: Yes, Troy. Very much like a video game. You gain levels, and at a certain point, you actually can eat a ghost. 
Troy: What? I wanna eat a ghost
!


Jeff: "Its gotta be better than wine tasting with Pierce. He refused to drink Pinot Noir because he thought it was french for black penis."


True Blood
zdroj: idvdset.com
Dávali na dříve na ČT2 (ale televizi nesleduji, tak nevím, co teď tak běží za seriály). Na upírský věci nejsem, Upíří deníky i Twilight mi nahání husí kůži. Tady upírství tak nerozpitvávaj, hlavně upíři normálně žijou mezi lidma, lidi o nich vědí a mají všechny znaky upírství a slabosti, jaký by podle mě upíři měli správně mít (žádný třpytění na slunci, ale regulérní vzplanutí a smrt!). V každým díle je minimálně jedna vražda a jedno nahé tělo a hlavně se tam furt něco děje. Hlavní hrdinka je sice občas pitomá nanynka, na druhou stranu ale za hřích stojí Eric Northman (Alexandr Skarsgard) a poté Alcide Hervaux (Joe Manganiello). I když vím, co se tam stane a je to prostě trošku fantasmagórie, tak se na tenhle seriál můžu taky dívat pořád. I když teda pátá řada už byla pěkná blbost, to zas jo. 


Co jsou vaši favoriti? 

7 komentářů :

  1. seriály nejak velmi nesledujem, tieto pravdupovediac ani nepoznám, ale kedysi som ich dost sledovala. Patrili tam OC California, Zufale manželky, Dr. House, V siedmom nebi...

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo, House jsem zbožňovala, ale vyloženě mě vytáčelo, že se nikdy nezměnil :D Ale jinak zas neznám ty, co jsi napsala ty, musim mrknout na čsfd o co jde :)

      Vymazat
  2. True Blood je dost slabota, ale jinak bych řekl, že ty zbylý tři ti doporučil nějakej gurmán!

    OdpovědětVymazat
  3. Community je prej super, to asi jednou zkusím :) a True Blood mám taky v plánu...achjo...mít na to tak čas :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Community je totiž taková jiná než ostatní americký...a na True Blood fakt ulítávám, to určitě zkoukni :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Neznám, ale podle popisu na csfd to není moc můj styl :)

      Vymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...