31. března 2013

Vyhlášení Giveaway k 1000 zobrazení

Tramtadadadadááá! Ani jsem nečekala takovou účast! Jsem strašně nadšená, všem děkuji a doufám, že blog budete i nadále sledovat ;) Soutěžili jsme o řasenku Wonderlash a noční kúru na vlasy od Oriflame.
Komentářů bylo 58 a random.org to vylosoval následovně:

A komentář č.7 napsala Michaelle...

Z celého srdce Michaelle gratuluji a hnedka píšu mail. Ještě jednou děkuji všem za účast a přeji veselé Velikonoce!

7 komentářů :

  1. Tak snad jindy :D Výherkyni gratuluju a i tobě veselé Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  2. jupí moje první výhra v giveawey, děkuji moc ♥ a těším se až dorazí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem byla pro balíček a dorazil v pořádku:) Jsem moc spokojená a ještě jednou moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem!!! :)

    Mimochodom budem rada ak sa zúčastníš mojej VEĽKEJ JARNEJ GIVEAWAY. Hrá sa o utajený balíček plný kozmetiky a hudobné CD. Súťaž odštartovala včera, takže zatiaľ súťaží menej ľudí a tak je tvoja šanca na výhru mnohonásobne väčšia. Preto nestrácaj čas a zapoj sa! :)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj chcela by som ťa pozvať na moju suťaž kde sa hrá o fakt velmi pekné ceny :)

    http://mimslady.blogspot.sk/2013/06/giveaway-alebo-velka-letna-sutaz.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...