13. dubna 2013

Střípky ze života II - čistě deníčkové

Už jsem dlouho nic nepsala - nestíhám. Dvakrát týdně praxe, třikrát týdně škola minimálně do pěti. Takže přijdu dom, projedu net, načmárám nějakej obrázek a jdu spát. Abych to nějak shrnula..:
Před týdnem se mi zdál skvělej inspirativní sen (trošku jak vystřiženej z nějakýho Fifty Shades of Grey šmrcnutej fantasy) - o něm ale psát nebudu, každopádně mě inspiroval ke kreslení. Škoda, že spoustu věcí ještě neumím zachytit, jak bych chtěla. 
Ve čtvrtek jsem byla na noční a poprvé jsem sama porodila miminko! Mám z toho dobrý pocit, teda ne z toho, že jsem přivedla na svět nový život, ale z toho, že se mi podařilo si zkoordinovat ruce a hladce ho vytáhnout úplně sama vytáhnout ven. Před tím mi mentorka musela vždycky pomoct s hlavičkou a spodním raménkem.


A taky přišlo jaro. Já ho miluju a nesnáším. Moje minulá jara byla docela divoká a vždycky to na mě nějak přijde. Ono všechno najednou vypadá tak jinak, když svítí slunce a je teplo. A člověk má takový pocit, že musí pořádně žít, že musí něco udělat, že musí jít za svými sny, že se mu všechno podaří. Pro mě to je takový, jako v tý pohádce, myslím, že Princ a Večernice...Princ stál nad propastí a věděl, že to je jen zdání, že tam je zem. Že musí udělat krok a nespadne. A já se nad propastí vždycky otočím a jdu nazpátek. Tolik bych toho chtěla, přitom se sama brzdím. Opíjela bych se a pařila a přitom přesně to nechci. Jaro je krásný a zrádný. Vyvolává ghosts of the past...A tak kreslím jako o život - známí umělci přece dycky měli nějaký trápení a proto byli tak dobrý, a snažím se nějak proplouvat...a snad to nějak zmáknu, chjo. Nejde to vysvětlit víc, ale potřebovala jsem se vypsat...
Tady první výsledky, další budou následovat. Kresleno fixama Copic Ciao, drahý jak prasátko a aby člověk něco mohl slušně nakreslit, potřebuje jich hodně, ale myslím, že na to, že začínám dobrej výsledek..

10 komentářů :

  1. No uplná nádhera, vůbec to nevypadá jako fixama.

    OdpovědětVymazat
  2. krasne hlavne oči :)

    Ahoj pozívam ťa na moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem ty fixky začla taky schánět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ti to ulehčím, v čr je seženeš jen na www.hurapapir.cz (menší výběr) a wwww.zlatalod.cz

      Vymazat
  4. Moc zajímavé!!!! inspirovala jsi mě, taky ráda kreslím...
    a v čem jsou ty fixy tak dobré?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dají se jakoby míchat, že se do sebe vpíjej...a mají jasné barvy :)

      Vymazat
  5. Úžasný obrázek! :) *obdivně kouká*

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...