9. července 2013

Růžová voda a spol.

Tak zase něco trochu ohledně kosmetiky. Ne, že by to byly moje nejoblíbenější články, ale nemám o čem jiném psát. Koukneme se na Růžovou vodu, regenerační olej Rosalina, sprchové máslo Mint Choc Chip a hydrofilní odličovací olej Lemon Tea Tree. 

Růžová voda Purity Vision
EDIT 2016: Nevím kdy, ale někdy v průběhu času trochu pozměnili recepturu. Takže následující recenze už není aktuální. Přidali tam snad cosi..medového? ačkoliv složení na obalu je stále stejné. Ale voda nevoní tolik růžově a neúčinkuje tolik. Dovyplácám balení a přecházím na jinou. Už to není ono. 
Z bourbonské růže, bez aditiv a konzervantů, certifikát BDIH. Na happyhemp.cz 350ml/270Kč. Výborná na čištění a osvěžení pleti či fixaci make-upu. Vyrovnává PH, hydratuje a zpevňuje pleť. Omezuje vznik vrásek. Působí protizánětlivě a hojivě. Pomáhá při akné, po slunění, holení nebo jakémkoliv podráždění pokožky. Ideální jako regenerující obklad na oteklé, unavené nebo podrážděné oči. Urychluje hojení drobných ranek. Mimo to se dočtete, že dodá skvělou chuť dezertům, šampaňskému a třeba i vodě.


Tohle větší balení (dá se koupit i v 100ml o něco hezčím obalu s rozprašovačem) si postupně dávkuju do rozstřikovače od květinové vody a myslím, že vydrží hodně dlouho. Zatím to mám asi dva týdny a to to na sebe stříkám tak třikrát denně a na fotce vidíte, že moc neubylo. Ráno používám místo tonika, večer na pleti míchám s regeneračním obličejovým olejem (přijde mi to lepší než normální voda) na zklidnění. Taky když se během těhle veder chci jen tak osvěžit anebo když jsem zarudlá. Moc teda nemusím vůni růží nebo jsem si aspoň myslela, že ne. Když jsem to poprvé otevřela, tak mě praštila do nosu a hned jsem si vzpomněla na takové dřevěné lahvičky s růžovým olejem z Bulharska, co měla vystavené babička. Víte, které...tyto...!


Ale pak jsem si nějak navykla a vůně mi přijde moc fajn. Jinak pleť je potom taková...vláčná. Jakoby se člověk namazal nějakým hooooodně lehoučkým krémem. Je taková jemná, ani vysušená, ani mastná. Moc se mi to líbí. Navíc i po pár hodinách občas zachytíte tu vůni. Akné se rychleji hojí, po použití růžové vody mizí zarudnutí. Co se týče vrásek, tak mi přijde jakoby byly míň vidět (né, že bych jich měla extra moc a extra hlubokých :D), i ten makeup potom víc drží bych řekla. I mám pocit, že černé tečky jsou míň viditelné. Dovedu si představit, že i ty unavené oči vzpruží. Do jídla jsem ji nezkoušela, akorát jsem si teda kápla trochu do vody a jako dobrý no, ale růže v puse, mě to nějak nebere. A taky mě napadlo, že by se tím dal dobře dělat vaginální výplach. Aflovag růžovou vodu třeba obsahuje a taky je růže odedávna spojována s ženstvím!
Verdikt - myslím si, že to je absolutní zázrak, jsem s ní spokojenější než s ostatními květovými a pleťovými vodami.
Edit 23.8.2013: Po měsíci a půl pravidelného používání musím říct, že udělala s mojí pletí malý zázrak. Nedělají se mi pupínky, jen před menses maximálně dva a to bylo dřív nemyslitelné! Takže jsem hodně spokojená. Taky dobře účinkuje na sluníčkem spálenou pokožku. Zklidní ji a nebolí to pak tolik. 

Sprchové máslo Mint Choc Chip od Bomb Cosmetics


Na eshopu mi byl hnedka sympatický obal, připomínal mi starou polárku. A vždy mi docela chutnalo After eight (čokoláda s mátovou/mentolovou náplní). Takže jsem dala přednost týhle vůni před vanilkovou. Výrobek díky obsaženému bambuckému máslu slibuje promaštění - je určen pro velmi suchou pleť, takže ideální pro mě. Certifikáty nemá. Konzistence - asi jako právě bambucké máslo, na kůži se rychle rozpouští a jenom jemňoulince pění. Vůně je naprosto úchvatná, v kelímku možná lepší než na těle. Cítila jsem takové kyselé podtóny. Ale jinak na těle to byl hezký pocit, čistí a pokožka byla taková..vyživená? Vůně ale moc dlouho po osprchování nevydržela, asi byla všechna lapena koupelnou. Po použití jsem nebyla úplně vysušená, ale fakt jsem se těšila na tu promaštěnost, která se moc nedostavila. Takže vůně fajn a použití - asi spíš pro někoho, kdo není tak suchý jak já :) 275g/cca 170Kč

Regenerační obličejový olej Rosalina Saloos


Rosalinu jsem měla už květovou vodu a hrozně se mi líbilo, jak voní. Obličejový olej Heřmánek ale nesplnil očekávání, tudíž jsem se uchýlila k tomuto. Rosalina je vzácný druh australského čajovníku s vůní růží a získaný esenciální olej má obdobné účinky jako známé tea tree. Dokonale pečuje o všechny typy pleti, zejména mastnou a problematickou. Má antibakteriální a antiseptické účinky, pomáhá při akné a hojení zánětlivých míst, zklidňuje, nevysušuje.
Voní hezky, citrusově i růžově, tea tree tam naštěstí cítit není. Certifikát CPK Bio. Používám na pleť zvlhčenou růžovou vodou, většinou na noc. Na akné docela pomáhá, u mě trvá trochu dýl, než se plně vsákne a ideální je to až po pár hodinách. Někdo píše, že se po tom může hned nalíčit, ale já teda čekám delší dobu. Pleť je pak hodně jemná, vyživená a rozjasněná. Na oleje už nedám dopustit. Ze všech věcí mi asi nejvíc účinkují na pupínky - vysuší se a hezky se pak zahojí. 20ml/okolo 140Kč - ale vydrží hrozně dlouho, vzhledem k tomu, že stačí vždy pár kapek.

Hydrofilní odličovací olej Lemon Tea Tree Saloos



Je vhodný pro mastnou, mladou a problematickou pleť. Čistí dezinfikuje, zklidňuje akné. Má antibakteriální a antiseptické účinky. Osvěžuje a pleti navrací vitalitu.

Asi dva roky jsem používala růžové dřevo, ale to mi moc nevyhovovalo. Ta vůně se mi nelíbila a neměla jsem pocit, že by to na mou pleť mohlo mít nějaké účinky. O odličovacích olejích toho bylo napsáno už hodně, tenhle voní víc citrusově než teatreeově - jupííí a velkou výhodou je, že se pak nemusíte mazat. A taky to docela rychle smyje řasenku. Akorát občas dělá takovou mlhu v očích, ale to brzo přejde. Spokojenost, nedovedu si už představit, že bych se odličovala nějakou vodičkou. 50ml/okolo 85Kč a taky vydrží na dlouho, protože vám stačí pár kapek.

A příště už musím určitě napsat o kosmetice od Dr.Belter. Ale víte, jak to je, když něco musíte...puf...





3 komentáře :

  1. Jeste nez jsem se pustila od cteni, dostalo me to sprchove telove maslo, ale kdyz pises, ze to nepromasti... to by asi nebylo nic pro me :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě to hrozně zklamalo, jsem se tak těšila, pak to vyšlo pomalu stejně jako normální sprcháč..

      Vymazat
  2. Růžová voda je super, miluu ji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...