23. srpna 2013

Poznatky o gayích

Bydlím s gayem. Místo jiného gaye. A jeden kamarád je gay. Hrozná výhra, že? Můžou mi dělat vlasy, nehty, pomáhat se šatníkem, můžeme spolu hodnotit chlapy a chodit nakupovat. Paráda! Jen kdyby ti gayové, které znám, těmhle klišé aspoň odpovídali. Mám na to asi smůlu :(. Vždycky jsem si myslela, že jsem strašně podporující homosexuály, šmarja, vždyť jsem četla i slash fanfiction, ale to jsem ještě žádný gaye neznala (lesbičky mi nevadí - žádný neznám :D). Chvílema si přijdu spíš jako homofob, dáno tím, že znám zrovna tyhle dva/tři.
Oni prostě nepřemýšlí stejně jako my. A každej druhej - tipuju - má nějaký psychický problémy a bere antidepresiva nebo antipsychotika, protože si celej život sebou nesou nějakou zátěž, možná že to nějak způsobuje tu homosexualitu, nemyslím, že by to bylo úplně čistě vrozené...schizofrenii, sociální fobii, deprese... A říká se, že pokud matka v těhotenství prožívala nějaká traumata nebo měla komplikovaný porod, tak je větší možnost, že se jí narodí gay (prý po druhé světové válce bylo větší procento gayů než předtím).  
 moje nejoblíbenější scéna z Bruna - jak se ubránit, když homosexuál zaútočí s dildem
Nějak nemůžu dát do kupy pořádnou strukturu, tak asi budu skákat od jednoho k druhýmu...přišla jsem poprvé do bytu, rozhlídla se po věcích, co tu spolubydla má a říkám si: "Tak to je buď šampónek nebo gay, až moc se to podobá arzenálu věcí, co má  Kamarád." (Se mi místo gay chtělo napsat tepličan :D kdo náhodou sleduje How not to live your life bude vědět :D). Pak přišel (vmžiku se rozplynuly mé představy o krásném spolubydlícím, kterého bych mohla sbalit), hodili jsme řeč...takové ty obecné věci a on se mě pak zeptal, jak se mi pozdával ten předchozí obyvatel bytu. Řekla jsem, že jakoby se mě bál a že měl hrozně teplej hlas. Přičemž spolubydla: "No on je gay. Neříkal ti, proč se odstěhoval?" "On tě obtěžoval!" "Ne..." "Ty jsi ho obtěžoval?!" "Ne...no on to je můj bývalý partner..." Nedalo mi to a musela jsem se rozesmát: "Jsem si to myslela podle těch věcí...tak to je gól..." "Co je jako na mých věcích?" "To oblečení mi přišlo takový...a činka, úplně stejnou má Kamarád - je na ní totiž strašně malá váha..a ten šampon na vlasy...Schauma..." "Pfff, koukala ses na ten šampon, jakej je?" "No ne, mě stačilo, že to je Schauma.." "Tak se podívej...!" Podal mi šampon - pro blond vlasy proti žlutým odleskům. Jo, ten mě teda přesvědčil, argument jak noha :D. Jinak hnedka vysypal podrobnosti o tom svém bývalém partnerovi a jejich vztahu o tom, jaká bere antidepresiva a proč a tak. Myslím, že gayové se rádi poslouchají. Tohle přece nevykládáte jen tak na potkání někomu, koho vidíte poprvé a kdo se vám očividně posmívá, že jste gay (my se totiž pořád posmíváme Kamarádovi (ale máme ho rádi! většinu času... a tak asi nějakej reflex). Ale zase plus, že se za to nestydí! Další poznatek - asi platí, že mají rádi pořádek a čistotu. Nechala jsem tu neumytou misku od jogurtu a müsli a říkal, že by mě byl nejradši zabil a že příště to asi udělá. Že když se nastěhovali, tak uklidili celý byt a že je cholerik, že tyhle věci ho vytáčej, že jsem tu misku aspoň teda mohla odmočit! :D
 
Nejlepší díl How not to live your life...
Jinak gayové poslouchají Rihannu, Katy Perry a takový duč duč duč písničky a evidentně mají hodně rádi Zoufalé manželky. Skoro většinu dne tráví psaním si o sexu s ostatními gayi. Někdy mám až pocit, že jich je víc než 4%. A co se týče herců, dycky to musej bejt takový hezký chlapi! I když - čistě náhodou jsme se ocitli na Prague Pride a ono jak by člověk řekl, že to budou samí oškliví lidi, tak zas tolik jich takových nebylo.  Jako našli se tam exoti, ale to je i mezi normál lidma. 
Všechno je u nich o sexu, je jedno kde, s kým, jak, hlavně že jo. Sex je u nich asi takový ekvivalent obejmutí. Jsou dost ochotný si za to i platit, hlavně ti starší si rádi zaplatěj nějaký zajíčky. Na druhou stranu jim ale na vzhledu protějšku dost záleží.
Teď mě napadl útržek z IT Crowd - než navštívili Gay musical called Gay: "You are not comfortable with your sexuality Roy?" "I am perfectly comfortable with my sexuality, I just don't wanna be slapped in face with their sexuality.." Oni mají úplně jiný svět a my si to asi neumíme ani pořádně představit. 

Zajímavý je, že to mají mezi sebou takový rozkastovaný. Ta většina úplně nesnáší ty..jak to říct...buzničky...prostě nejvíc zženštilý typy, co se fintěj a někdy asi nosej i dámský oblečení. Viz spolubydla: "Nemám rád buzeranty....já nevypadám jako gay, že ne?" Musela jsem ho ujistit, že ne. Ale popravdě, já už se v tom ani nevyznám :D A nejlepší je, když chcete spát a někdo do vás pořád valí věci typu: "Líbí se ti Daniel Craig? On je tak sexy...Jason Statham je hrozně krásný chlap, že?...Myslíš, že šmoulové mají modrý penisy?...Ne, nechci slyšet absolutně nic o tom, co děláš na porodním sále!"
A co vy? Nějaké poznatky? Jen mě prosím nějak nekamenujte, jsem tolerantní, ať si každý dělá, co chce, ale já to vidím takhle. 

4 komentáře :

  1. viz konec, tak na tohle se daniel ptal o'neilla... jeste si mela doplnit "a jak to vidite vy?" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podľa mňa si časť z nich dobre odhadla :D. Ja až takú veľkú skúsenosť s nimi nemám, mali sme jedného v rodine(nech mu je zem ľahká), ale nebol taký, myslím, že dosť veľa ľudí to o ňom ani nevedelo, síce to netajil nejako extra, ale bol podľa mňa "zdravý" a nemal pocit, že sa musí nahý prechádzať po ulici a dávať najavo, že je iný.

    http://kykyna.blogspot.sk/2013/08/prva-giveaway-na-blogu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak samozřejmě je to různý, heterosexuálové jsou taky různý, ale stejně mám pocit, že na gayích je prostě něco trochu jinýho :D

      Vymazat
  3. Pěkný článek :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...