23. prosince 2013

Tak teda taky váánoční

Všichni píší vánoční články, na fb se mi to hemží pfkama a přáníma veselých Vánoc. Mě to ještě nějak nedochází, možná mi to dojde až tak týden po Vánocích, že vlastně byly. Přála bych si na chvilku být zase dítě, aby se mi to celé zdálo kouzelné a nemohla se dočkat večera a dárečků pod stromečkem. Kdyby aspoň byl sníh - nesnáším ho, ale k Vánocům to prostě patří! (nebo spíš mělo by, teď k nim patří bláto :D). Plus je, že po třech měsících uvidím mamku a malé sourozence. Ségra už asi bude hezky chodit a možná i mluvit. Když jsem ji viděla naposled, tak její chůze byla dost vratká (je jí 16 měsíců...). Je to smutný :(. Taky jsem po x letech bez přítele, takže to vidím tak, že si po rozbalení dárků otevřu červené víno a budu si soukromě brečet "Co to sakra jako dělám se svým životem?!". Dárky - i když to je to poslední o co by mi šlo, taky nejsou co bývaly. Penízky prostě nějak momentálně nejsou, takže čekám jen pár věciček od Oriflame od tetky a to bude tak nějak vše. Ostatně já se taky nepřetrhla. Všem jsem řekla, že nemám peníze, tak že nic nedostanou :D Ale nakonec mi to nedalo...jak to dopadlo se můžete podívat níže :)

Kozoroh pro mamku

Střelec pro ségru

Ryby pro tetičku
Pro tátu a máminýho manžela mám něco taky, ale to vypadá blbě, tak se mi to ani nechtělo skenovat. Sranda se vrátit k tomu, když mi bylo asi šest a všem jsem dárky vyráběla :). Štve mě, že jsem se ani nestihla vánočně naladit, tolik jiných poviností, že jsem ani nezkoukla klasiku - Láska nebeská, Karlík a továrna na čokoládu, Nightmare before Christmas... Ale někdy to tak prostě je, příští rok bude určitě lepší!
A do nového roku: Musím omezit kouření, omezit pití energy drinků a alkoholu, víc chodit na praxi, víc se věnovat škole, domluvit si praxi v porodnici, kde bych chtěla po škole pracovat, začít víc cvičit jógu, pít minimálně dva litry vody denně...a to asi bude stačit, stejně to nezmáknu :D

Děkuji, že jste zvládly můj výlev a přeji vám všem co nejlepší Vánoce, spoustu dárků, příjemného času s milovanými lidmi a spooustu dárečků! Do nového roku jenom to nejlepší a ať je mnohem lepší než tento!

5 komentářů :

  1. I tobě krásné Vánoce a ještě lepší nový rok! Neboj, určitě ude zase dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  2. nebud jako Ola... nemyslim to nijak zle, ale mozna je na case misto sebelitosti zacit delat neco pro lidi, co ti toho nedali zrovna malo. vlastne zrovna ted je ten idealni cas, protoze fnukat, stezovat si, brat a nic nedavat nebo slibovat a neplnit zvladne fakt kazdej a neda to zadnou snahu. kazdopadne jeste jednou pekny svatky a pochvala za pekny obrazky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Clefairy. Dlouho nepřibyl nový příspěvek, což mi přijde jako škoda. Jakpak to jde na sále? Co bakule? A co je vůbec nového? :)
    Těším se. A určitě nejsem sama.
    Bu.u

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak teď není inspirace :/ A na sále jsem byla naposledy v půlce prosince a nic zajímavého se nestalo, vlastně se nestalo nic :D A co je bakule? :D

      Vymazat
  4. Bakalářská práce alias bakule. :D

    S tou inspirací to chápu, ale já čtu ráda všechny tvoje články, takže se budu těšit na cokoli. Jak to jde třeba ve škole, co nového v Brně, na co se těšíš/netěšíš, na nové kosmetické objevy/přešlapy, co říkáš na kauzu "Königsmarková", atd. :D
    Ale je jasný, že jak není chuť, tak to je těžký.

    Bu.u

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...