11. února 2014

Makadamiový olej a masážní olej Celulinie

Makadamiový olej

Makadamiového oleje od Saloosu mám už druhou lahvičku, tentokráte jsem si radši pořídila rovnou čtvrt litru, těch 50 ml totiž mizí velice rychle. Opět na Naturelce - 250ml/191Kč. Proč jsem si ho koupila? No za prvé se mi to zdálo exotičtější než třeba mandlový a za druhé mám hrozně ráda makadamové ořechy k jídlu :)
Prý je populární v australské kuchyni, no lízla jsem si a nechutná úplně špatně. Oficální popisek: Makadamiový olej má skvělé regenerační účinky, podporuje schopnost přirozené hydratace kůže zevnitř a tak napomáhá udržovat ji pružnou, vláčnou a elastickou. Jemně a účinně pečuje o citlivou dětskou pokožku. Hodí se i k ošetření poškozených vlasů, ty se po aplikaci stávají opět hebkými a poddajnými.
Hezky se roztírá, i když je dle mého o něco "hutnější" než třeba slunečnicový, ale i tak je takový lehoučký. Pořád nějak nemohu dojít k nějakému konsensu, jestli ho používat na mokrou nebo suchou kůži, takže se tak nějak oťupkám ručníkem a pak se mažu. Vstřebává se docela rychle. Kůže je po něm jemná, hydratovaná, velice příjemná na dotek, mám takový luxusní pocit a jsem s ním spokojená (protože třeba kokosák mě vysušoval), pokožka takhle vydrží až do dalšího dne, takže fajn :) Na vlasy jsem nezkoušela, protože mě to prostě nebaví a nemám je snad ani poškozené.


Masážní olej Celulinie

U tohoto oleje jsem se tak nějak nechala nalákat recenzemi, co jsem zahlédla na netu. A celulitidu mám markantní, tak proč ne. Cena 87Kč/50ml - je to poměrně rychle pryč, takže doporučuji větší balení.

Oficiální popisek: Masážní olej, podporující lymfatický systém, vhodný při celulitidě, zvyšuje pevnost a pružnost pokožky. Pravidelnou masáží zamezuje tvorbě celulitidy. Obsahuje slunečnicový, makadamiový, meruňkový, sezamový a mandlový olej a silice z jalovce, grepu, citronu a pomeranče. Musím uznat, že ta vůně je naprosto bezkonkurenční, toho bych se mohla učuchat. Nádhera, už jen za to to stojí :). Používala jsem víceméně (no poslední týden moc ne) pravidelně asi měsíc, samozřejmě jsem si po nanesení stehna a zadek pořádně masírovala takovým tím udělátkem. Přijde mi, že se celulitida zmírnila jen nepatrně. Když se podívám do zrcadla, tak se bohužel nekoná žádný zázrak. Ale pokožku mám v těchto inkriminovaných partiích mnohem pevnější a pružnější, což taky není od věci! Jenže ono taky. Čekat zázrak, když pořádně nedodržuju pitný režim, nejím zdravě a nesportuju, je ode mě poněkud naivní.
Nicméně mi svou vůní Celulinie vždycky tak zvedne náladu, že nějakou celulitidu nevnímám a účinky, i když malé, má, takže hodnotím kladně, používat budu dál a třeba se jednou celulitida ztratí v nenávratnu.

1 komentář :

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...