31. května 2014

Několik přírodních minirecenzí

Tak po hodně dlouhé době opět kosmetika. Ono se to má totiž tak - dokud si nenajdu práci, tak nemám moc o čem psát + sem nějakou vyhrála + sem měla narozeniny, takže jsem si mohla něco málo koupit :). Pokud vás tedy zajímají názory naprostého laika, čtěte dál! :D Snad mi to ty, které radši porodní asistenci, odpustí.
Před Vánocemi jsem vyhrála od mého oblíbeného Nobilisu růžovou pleťovou vodu (CPK) a růžový krém Rosa Canina. Obojí pro zralou a suchou pleť, má hydratovat a regenerovat. Oficiální popisky si kdyžtak vygooglete. Suchou pleť mám jen někdy, dělají se mi pupínky, někdy je mastná, pěknej guláš, tak jsem si řekla, že to nebudu řešit a používat to, co se mi líbí :D. Růžová voda bez výhrad, i když jsem po tom cítila, že mi nepatrně pne. Každopádně tak nějak lepší účinky i finančně výhodnější je holt čistá růžová voda (která se mi už hřeje v poličce :)) Růžový krém. Krásně voní, konzistence trochu tekutější. Občas mi přišlo, že se mi na čele roztéká. Jinak pleť byla krásně hydratovaná, rychle se vsakuje. Tož dobrý krém, ale ne tak nějak pořád to, co bych chtěla. (Teďkonc změnili recepturu, třeba to bude už jiné). 


tady si můžete udělat představu o té zvláštní konzistenci
todle mě šíleně štve na nobilisáckejch krémech, jakmile jednou spadne na zem, je konec s pěkným obalem
Na Cestě přírody mě popis majitelky obchodu navnadil na vanilkový krém s mokřadkovým olejem a tekutými krystaly Nobela pro suchou a normální pleť (taktéž od Nobilisu, CPK) a holky, to je přesně to, co jsem celý život hledala! :D Koupila jsem jen 5ml vzoreček, ale 100ml balení bude asi vzápětí následovat. Konzistence je doopravdy příjemná, není mastný ani hutný, ale taky neteče jako ten růžový. Na obličej ho stačí trochu, krásně se roztírá a nádherně se hned vsákne. Vůbec se mi pod ním nepotí obličej a pleť je taková "naducaná", fakt hydratuje a ten pocit je super a tu pleť tak jakoby matuje. A nevím, jestli to je jím nebo čím, ale zklidnila se a vypadá projasněně. Vůně se mi moc nelíbí, připomíná mi levné vanilkové jogurty, ale to je jen o zvyku, navíc je vůně hrozně slabá.



Pak rakytníkový krém na ruce Alva, certifikát Ecocert. Takový maličký, protože mám radši suché ruce než mastné :D Minule jsem si kupovala taky takový malý a byl hrozně super, hlavně mi přišel trochu jiný než na obrázku, tak jsem teď zkusila kliknout na to stejné a doufat - no přišel ještě jiný. Ale voní docela dost podobně, ten co jsem chtěla byl cítit víc citrusově, tohle je taková nenápadná vůně a účinky stejné. Je takový hutný, ale dobře se roztírá, vůbec se neroztéká, není prostě jako takové ty krémy, kterých třeba oriflame chrlí x druhů za 50-80Kč. A ty ruce se dají hned používat, prostě nemám výhrad. (Jo, chtěla jsem toto - ale 15ml verze - a dostala toto, inu, co se dá dělat :))



Od ledna je tohle už moje druhá lahvička odličováku Argan revital od Saloosu. Vystřídala jsem už Lemon Tea Tree a Růžové dřevo, ale tohle mi vyhovuje nejvíc. Fakt už neřeším, jestli mám akné nebo co, jde mi hlavně o pocit na pleti a po Arganu revitalu je taková vyživená a naducaná a prostě super, mnohem lepší než u předchozích uvedených olejů. Navíc se mi prostě líbí obal :D


Teď něco ouplně mimo, od malička vyrůstám v prostředí Oriflame a ten konečně udělal odstín laku, který jsem vždycky chtěla :) Širokej štěteček, ale na jeden zátah jsem namalovala čtyři nehty :D Řada One - Ice pink. 

Pak jsem ještě vyhrála (jo, fakt, mám docela štěstí :)) možnost namíchat si na tři měsíce doplněk stravy na mixturam.cz. Asi všichni víte o co jde, proběhlo to na hodně blozích. Recenze jsem nadšeně četla, ale psalo se tam jen o tom, jak funguje to míchání. Nápad super, hrozně to oceňuju, fakt originální, skleněná dóza, hezké balení, to jo, ale jsem trochu skeptická, viz níže. Jako kompenzaci mého životního stylu sex, drogy, rock'n'roll (sranda ;)) jsem si namíchala Macu, Chlorellu a Ostropestřec. Maca na zvýšení libida, životní energii, růst vlasů a kdesi cosi, Chlorella detoxikace a v podstatě všechny funkce celého těla a Ostropestřec jako ochrana jater. A teď ten skepticismus (který by mi Lolek Tobolek určitě velice rozumně vymluvil)...Dávka v jedné tobolce: Macy 166mg, Chlorelly 135mg, Ostropestřce (to se tak blbě skloňuje!) 90mg. S přírodou se to má tak, že aby to začalo fungovat, je potřeba užívat hodně dlouhodobě. A i tak můžou být účinky spíše nenápadné. No a Macy je ideální denní dávka 5-8g, i když tím, že to je doplněk stravy, to nikdo moc přesně vědecky nezkoumá asi (čajová lžička), Chlorella 5-20g denně, Ostropestřec - pokud vezmeme jen čistě silymarin, tak toho je potřeba 200-400mg. Takže upřímně - ta jedna tobolka je množství jenom homeopatické...(Já se omlouvám, ale to video jsem sem prostě musela dát. A to sama homeopatii užívám...a někdy i krystaly :D)


A můžete si za 8Kč denně říkat, jak děláte něco hezkého pro své zdraví, ale účinky se pravděpodobně nějak markantně neprojeví. I když jak jsem říkala, tyhle věci, se postupně v těle kumulují, dokud se nenajede na nějakou udržovací hladinu a furt lepší něco než nic...ale za ty prachy...to si asi koupím jen čistě prášek z Macy nebo Chlorellu. Jediný, co jsem za ty tři měsíce zaznamenala - docela dost rychle mi rostly vlasy. A já ráda krátký, takže grrr! :D

Mé jméno rozmazané a OsMaChl...a k tomu kódy - poštovný zadarmo, jestli vás nalákala :D :D můžete použít


Tak a to je na dlouhou dobu z kosmetiky asi vše, další článek na toto téma můžete pravděpodobně čekat po Vánocích :D

3 komentáře :

  1. Ten lak jsem taky zkoušela a je super! A překvapil mě, že narozdíl od jiných Oriflame věciček docela dlouho vydržel, než se sloupal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to tam vlastně píšou, jsem zvědavá, ale je fakt, že obyčejný laky se loupou snad hned druhej den a tenhle mám třetí a zatím nic, Oriflame příjemně překvapil :)

      Vymazat
  2. Je pravda, že cenově většinou nejlépe vychází prášková forma, ať už maca, guarana, ženšen atd. Ovšem oproti tabletám mají velkou nevýhodu - chuť. Třeba Maca je velmi "nechutná" na samotnou konzumaci a případně je potřeba to nějak silně ředit džusy... když si to vezmeme, tak se ovšem prášky často skoro nerozpouští, vznikne takové blátíčko a část pak zůstane ve sklenici. Nemluvě o velké spotřebě džusů, pokud se bavíme o pravidelné konzumaci. Určitě to může být výhoda, pokud není chuť na překážku, ale určitě to neplatí univerzálně. Hezký den, Jakub. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...