11. září 2014

Liebster Award TAG

Dammit, peer pressure! Tak tedy i já...
Jako první mě nominovala dreadd a já se tak dlooouho rozhoupávala, až mě nominovala i Ms. Blogger Eva :) Takže teď nevím, jak to řešit, protože je toto celé pro mě velice nové. Nicméně, dreadd čtu asi proto, že jí znám a že mě zajímá její život. Píše osobní věci, ale občas s tak krásným nádechem poetična a nostalgie, že se s tím hodně ztotžňuju :) Ono se to tak nějak nedá popsat. U Ms. Blogger Evy se mi líbí to, že nepíše jen kosmetické recenze (které jsou ovšem na přírodní kosmetiku a to já teda hodně můžu!), ale žila v Brně a taky čeká mimčo, takže už z principu věci nějak...:D Oběma velmi děkuji, že mi daly tuto příležitost a můžu něco napsat :)
  
Pravidla Liebster award TAG:

1. Představit blogerku, která mě nominovala a poděkovat jí.
2. Napsat 11 faktů o sobě.
3. Odpovědět na 11 otázek, ktoré jsem dostala.
4. Nominovat 11 blogerek/ů, aby odpověděli na tvých 11 otázek.

A protože to neberu nějak extra strikně, tak nebudu psát 11 faktů o mně, protože když se to vezme kolem a kolem, tak ty otázky jsou taky fakty o mně a rovnou odpovím na otázky velevážených dám :)

Otázky Dreadd

1. Kam bys jela nejraději na dovolenou?
Ty jo, toho je. Nový Zéland, protože Pán prstenů a Hobit. Londýn, protože studia, kde se natáčel Harry Potter. USA, protože Disneyland a Universal park v Orlandu, kde mají Bradavice. Paříž, protože Disneyland. 

2. Jaký je tvůj nejoblíbenější kosmetický produkt, který bys určitě doporučila ostatním?
Wonderlashka? To je jediný, co tak doporučuju. A odličovací oleje od Saloosu. A ten zázvorovej peeling od Oriflame, hezky mastí a já trpím na suchost :)

3. Je pro tebe důležitý vzhled?
Jako můj vzhled nebo vzhled toho druhýho? Můj jsem nikdy extra neřešila, ráda se načančám, ale taky nemám problém většinu času vypadat jako lesba. A co se týče druhých...vždycky jsem si myslela, že dost, ale nevím, jestli to jsou beer goggles nebo co, ale evidentně (bohužel?) pro mě vzhled není vůbec důležitej.

4. Nebojíš se zneužití informací, které o sobě píšeš na blog?
Jo, bojím. Snažím se kontrolovat každou větu, ale je jasný, že nejde zkontrolovat všechno, kór když jsem slípka a musím říct všechno. Ale furt doufám, že píšu v nějakým rozumným rámci. A je mi jasný, že tam píšu i třeba osobní zdravotní věci a tak, ale...pfff...i will cross that bridge when i come to it...

5. Jak vypadá tvůj ideální partner? (Vzhledově i charakterově.)
Jako Tom Hardy, je to pilot nebo anesteziolog, je vtipnej, chytrej, dodává mi odvahu a sílu vycházet z mý komfortní zóny, bohatej, dobrodružnej.... Aaaa to jsou bláboly, až ho potkám, tak ho poznám :) Nebo spíš až poznám sebe a budu vědět, co vlastně chci :)

6. Čím by ses nejraději živila, když bys nemusela řešit peníze?
Princezna v Disneylandu? Asi soukromá porodní asistentka. Ale ještě víc asi pilotka dopravního letadla. Letectví mě teď hodně bere. Anebo dělat rekvizity pro film. Strašně mě fascinuje koukat na dokumenty a behind scenes z Pána prstenů nebo HP, jak to tam všechno vytvářej.

7. Kterou vůni máš nejraději?
Posečený trávy, levandule, smažící se cibulka, kvetoucí lípy. A jinak Calvin Klein In2U, i když ta podporuje mé nezbedné blíženecké dvojče, a Musk od Oriflamu.

8. Které místo se ti líbí nejvíc?
Těžko říct takhle z hlavy. Asi Litice nad Orlicí.

9. Koukáš raději do ohně nebo do vody? 
Oheň má v sobě hroznou sílu, ale radši koukám do vody, konkrétně teda moře nebo řeka. Právě v těch Liticích jsem vždycky dokázala hodiny sedět u řeky a jen koukat :)

10. Máš radši venkov nebo město? 
Asi spíš venkov. Jednou bych tam chtěla skončit...porodní bába pro pár malých vesniček :) Ale doba už bohužel taková není. Spíš to vypadá na porodní bábu ve městě, co bude dělat poradny v těhotenství přes skype :D

11. Do jaké doby v minulosti by ses vrátila, když bys měla tu možnost? 
Asi do roku 1912, chtěla bych se plavit na Titanicu :) Anebo do té doby, v které "žila" Angelika, ty šaty se mi fakt líbily :)

Otázky Ms. Blogger Eva

1. Jsi spokojená se svým blogem? 
No, mohlo by být víc článků, ale když není inspirace, tak holt není co psát :/

2. Jak dlouho ti trvá napsat článek?
Asi hodinku, ale pak to třeba ještě za měsíc, za dva, trochu opravuju, přehodnocuji názory a tak. 

3. Jak vymýšlíš témata na články?
Asi podle nějakých zážitků nebo pokud narazím na něco, o čem se potřebuji vyjádřit :)

4. Kolik máš let a na kolik se cítíš?
Je mi 24 a cítím se tak...na 15. Vůbec né dospěle, chci ještě chodit do školy a neřešit dospělácké věci. A jít do práce? Pfuf, na to nejsem dospělá vůbec. 

5. Jaká lidská vlastnost ti nejvíc vadí? 
Nemohu říct, protože občas sama tím, co mi vadí, hojně oplývám :)

6. Jak bys třemi slovy popsala ideálního ideálního muže/partnera? 
Mé duševní dvojče. 

7. Jaká je tvoje první vzpomínka z dětství?
Tak to je teda záludná otázka. Mám pocit, že si z dětství nic moc nepamatuju. Asi jak mamka rozehřívala na plotýnce med a explodovalo to a od tý doby se bojím smažit a tak globálně horkých předmětů :D

8. Když je na tebe někdo cizí hrubý, třeba ve frontě na poště - umíš se bránit nebo neřekneš nic a vhodná reakce tě napadne až doma?
Já hrubost nějak přehlížím, každý má své problémy... Ale reakce je taková, že se zarazím, začnu se omlouvat a až doma mě napadne, co jsem měla říct, ale dojdu k tomu, že říct to, by stejně nemělo smysl. 

9. Jsi extrovert nebo introvert? 
Extrovertní introvert a introvertní extrovert, prostě blíženec :)

10. Děláš věci radši v týmu nebo sama? 
Rozhodně sama. I am lonely loner on lonely road alone! 

11. Umíš uvařit svíčkovou? :-)
Pokud bych měla recept, tak možnááá jo, ale nesnáším jí, takže se o to ani nebudu pokoušet. (Všechny suroviny, když jsou zvlášť - ok. Hovězí pečený s tou bílou zeleninou a mrkví, mňam. Ale jakmile se to rozmixuje, tak to do sebe nedostanu ani náhodou) 

Děkuji hezky pěkně, pokud někdo chcete být jmenován, napiště a já vás tu přidám! Mám prostě problém občas přesně následovat pravidla :)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...