18. ledna 2015

Další exkurze na Ruzyni

Já si prostě nemůžu pomoct! :) Tentokrát trasa 1 čiže i terminál, ale víc mě teda asi bavila trasa 2, páč jsme furt oplendovali u dráhy a průvodcoval bezva pán. Paní teda taky říkala zajímavosti, ale viděla jsem jen dva vzlety (ale i tak náááádhernej pocit :)) A pak na terminálu pár pilotů a letušek a letušku od Emirates, to bylo takový...já nevím, mě prostě přijdou takový...vznešený nebo jak to říct :) 
A taky jsme viděli toto nouzově přistáté letadlo. A konečně mám normál foťák, takže lepší fotky :) A na Míráku jsem potkala Jirku Mádla! :D

Embraer Legacy


Krásný Tyndallův jev :)

APP/TWR <3 http://www.liveatc.net/search/?icao=lkpr



Emirates...Boeing 777

Selfie s 777 :)


Ten porouchané americké...takové pěkné barvy, připomíná mi to JAG :) Boeing 767


A tip - když nad váma letí letadlo, tak hned můžete juknout sem :) Já si takhle v létě všimla, že nad mým rodným městem letěl nizozemský vojenský speciál na Ukrajinu...

2 komentáře :

  1. skvělé fotky!!! to jsem zvědavá, kam se Tvůj život ubere dál...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a díky za tip na tu stránku, to se může hodit:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...