8. ledna 2015

Do nového roku!

Letos jsem na Silvestra sloužila. V podstatě žádná změna oproti jiným Silvestrům, kdy jsem seděla doma :D Možná i lepší, protože kolegyně, s kterou sloužím je vážně moc fajn. A bylo to takové zvláštní stát na chodbě s hrnkem studenýho kafe a koukat jak z ulic stoupá dým a ty záblesky ohňostrojů. Jediné, co mě zamrzelo, že jsem s přáním šťastného roku volala já tetě a ségře a sám od sebe mi vůbec nikdo nenapsal. Ale co, stejně vlastně ani není, kdo by psal :) A pocit další den byl stejný jako po paření, prostě ty noční, ty mi fakt nedělají dobře.
(Když jsme už u toho, díky bohu za klidný Silvestr. Na Štědrý den jsem se těšila, jaká to bude parádička, pohodička, budem koukat na telku a jíst cukroví...nu, zastavila jsem se až o půl sedmé večer.... a neska až když jsem došla domů. Šílený!)
Ale přes den jsem si aspoň stihla stanovit předsevzetí. A protože jsem teď už dospělá, vydělávám a bydlím sama v cizím městě, tak ty předsevzetí jsou hustokrutě dospělácký! (Žádný, že budu cvičit a přestanu kouřit, na to mě teda fakt neužije :D)
  • nežít v minulosti
  • jít za svými sny a touhami srdce a nebát se skočit někam po hlavě
  • sex až po třech rande anebo se za žádnou cenu nezamilovat, když už
  • letět minimálně jednou letadlem
  • našetřit na dovolenou
  • poznávat víc Prahu 
  • na víc věcí říkat ano
  • být šťastná!

A zatial se daří! Je až neskutečný, jak rychle jsem se zhoupla z totální beznaděje do stavu žít je krásné :) A podle Doreen Virtue a astrologické předpovědi pro  tenhle rok to vypadá, že už se konečně všechno zlomí a bude to super! (Už to začlo - nemohla jsem sehnat žádný hezký diář a v práci jsem jeden dostala od farma firmy :)). A dobře, taky mi vše vylepšil a pomohl zapomenout jeden naprosto nečekaný přednovoroční polibek :P A porušení jednoho předsevzetí..ale co, aspoň jsem splnila jiná dvě :D
A vím, že blog teď stojí za houby, ale když už nemám fejsič, tak se někde vyblbnout musim :)
Aneb znovuobjevení sýrů Baby Bell :))

Mějte se sluníčkově, pucinky mucinky!

2 komentáře :

  1. Schvaluju dospělácká předsevzetí a přeju ti ten polibek:) Jsi fajn holka, tak bych byla ráda, kdyby se ti začalo dařit skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji mockrát :)) Určitě se bude dařit skvěle, jeden tajný sen se začal parádně rýsovat, tak fingers crossed :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...