10. února 2015

Nákup v biooo.cz

Koncem ledna blog oslavil dva roky své existence :) Oslavím to příspěvkem na téma, s kterým začala a to trochu přírodní kosmetiky :) A asi to bude vypadat jako velká reklama na biooo.cz. Vím, že se dá pohledat na netu a spoustu věcí sehnat levněji, ale radši to mám hned a někde, kam si můžu dojít pěšky.
Bachova esence Walnut (Vlašský ořech)
Po přestěhování do Prahy a nástupu do práce, kde jsem si přišla úplně neschopná (ok, tak si často přijdu ještě teď) a každé ráno deprese, kam tohle vše vede a odpočítávání dnů, kdy pojedu domů, jsem si řekla, že si zkusím pomoct - podle mě - placebem. Tak mě napadly Bachovky a podle popisku mi nejvíc sedělo toto. Ořešák královský/Walnut (bachovy květové esence) pomáhá zvládat změny a vnější vlivy. Usnadní adaptaci na nové zaměstnání, na odchod do důchodu, změnu bydliště apod. 
Při strachu a neschopnosti vyrovnat se se změnou a novou situací.
Každé ráno jsem si dala 5-10 kapek do flašky s vodou, kterou jsem v práci celý den popíjela. Užívala jsem fakt často, když mi bylo jó smutno, tak jsem si kápla pod jazyk. A řekla bych, že mi to docela pomohlo. Ranní smutky přestaly a tak nějak jsem si krásně na Prahu zvykla. Fotku nemám, ale dyžtak google.

Masážní a tělový olej Jasmín Saloos
Protože já mám pro jasmín ooohromnou slabost! No, je jasné, že jestli tam esenciální olej z jasmínu je, tak jen minikapička, protože je hrozně drahý. Je fakt, že jasmín z toho není moc cítit. Nebo si to nepamatuju. Vůně oleje mi napoprvé nebyla moc příjemná. Každopádně (nanášíme na vlhkou kůži, aby se hezky vsáknul) jsem se po namazání cítila taková zrelaxovaná a uvolněná. Prý by měl být jasmín afrodiziákální. To nepotvrdím, ale to uvolnění duše i těla je fajn :) A několik druhů olejů pěstí pokožku ;)

Mateřídouškový odličovací olej Nobilis Tilia
Pořádně velké balení vydrží na pořádně dlouho! Nádherně voňavá mateřídouška na problémovou pleť (ptze vůni Tea Tree teda ani v zájmu krásné pleti moc nesnesu) a musím říct, že jsem víc spokojená než se saloosáckým olejem, přijde mi že nedělá "mlhu v očích" a prostě mi je tak nějak příjemnější...a dávkování je taky o kousek lepší.


Prášek Neem Ayumi
Nějak jsem pořád nemohla vybrat žádnou masku a nic na čištění, až mi zrak padl na prášek Neem a jeho dobré recenze. Lžička zelenýho prášku se rozmíchá s troškou vody (nebo růžovky, můžete přidat i nějaký olejík), vytvoří se zelený blátíčko, nanese na obličej, nechá pět minut a pak smyje (tkze jako face wash 3-4x týdně... nebo můžete nechat dýl jako masku). A jak funguje? Černé tečky mi úplně nezmizely, ale jsou stále míň a míň vidět. Taky mi přijde, že se pupínky rychleji hojí a póry stahují. Pleť mi po něm přijde rozjasněná a taková hladká :) A nevysušuje. Takže za mě (za ty prachy) - super! Jo a jeho vůně je...taková čajová hennová :D



Sprej Antitabák Saloos
Protože..ehm, já kuřák no. A jelikož si tu na ubytovně nemám kam dát vyvětrat bundu, která docela smrdí, tak jsem zvolila toto. Nepřebije to kouřové aroma úplně, ale voní fakt nádherně citrusově ještě s něčím a docela dlouho se udrží ve vzduchu, tkze to je taky fajn záležitost :)

A pak jsem si teda extrémně oblíbila esenciální olej Neroli. Mám z biooo.cz od Aromedica (nebo tak nějak myslím), stálo asi o polovinu míň než od Saloosu, tkze předpokládám, že to není čisté Neroli. Každopádně voní náááádherně a zlepšuje náladu ;)

 A čaj Matcha. Mám jakousi úchylku na zelené nápoje a Matcha mi teda chutná extrémně! Mnohem víc než normální zelené čaje. Navíc když pohledáte na netu, tak je to plné antioxidantů a vím já čeho :)



No a dva kroky na cestě za mým snem mám za sebou, 17.2. mě čeká hodně podstatný a hodně obtížný, tak pokud si vzpomenete, držte pěsti :) V pátek na mě přišla zničehonic pyelonefritida, taky dobrá story a mám antibiotika, co můžou ovlivňovat pozornost, tak snad se do té doby vykurýruju :( A mám zas spolubydlící, achjo.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...