2. dubna 2015

Monoi Tiki Tahiti a parfém Song of India

Jak bylo období krásna a tepla (což se ve stínu posledních aprílových dní zdá jako scifi), tak jsem si chtěla ještě víc navodit pocit jara, léta, moře, dovolené a objednala jsem si olejík Monoi Tiki Tahiti, po kterém jsem už déle pokukovala. Velké balení je základní přívoň Tiaré, malé pak s kokosem. Vyrábí se ručně z květů tiaré (každá lahvička tento květ obsahuje a tak se pozná originál) a kokosového oleje. Ve složení je už pak jen parfém a vitamin E, tkze evidentně docela přírodní :). Objednávala jsem z obchodu Oleje z Tahiti, kde mají dobré ceny a velký výběr i šamponů, mýdel atd., ale trošku mě zarazilo, že to přišlo jen tak bez krabiček a bez faktury. EDIT! 12.7.15: Kontaktovala mě paní z obchodu a upřesnila mi, že tyto plastové lahvičky dodává výrobce záměrně už bez obalu. Oleje se dají koupit ještě ve skleněných obalech a u těch už krabičky jsou, ale jsou poněkud dražší a jejich objem je menší. A faktura - to mě mohlo napadnout, že - ekologie a pokud je potřeba, samozřejmě vám fakturu v papírové podobě pošlou. Tímto se omlouvám a děkuji za vysvětlení :)


 Na olej jsem byla celá natěšená, jak mě okamžitě transportuje kamsi do exotických dálav a budu krásná jak tahiťanky a voňavá a prostě že to je božská mana. (Nemluvě o skvělých retro obalech). Popravdě - když jsem si poprvé čuchla, tak jsem byla zklamaná. Takové silné zvláštní aroma...ani nevím, jestli květinové...kokos rozhodně ne. Po prvním namazání (samozřejmě na vlhkou kůži) jsem k sobě musela pořád čuchat. Pokožka po tom byla taková...hebká, ale nic moc zázrak, prostě jak po jiných olejích. A holeně docela rychle vysušené. Ale zase se docela dobře vsakuje. Každopádně pokračujte dále ve čtení, přijde zvrat!


 

NICMÉNĚ! Začala jsem používat pravidelně každý den! Vůni jsem si totálně zamilovala! Nejdřív to je takové květinové a pak z toho cítím čokoládu nebo sladkosti, nevím, nedá se to popsat... ale co jsem to začala používat, tak se P. může uňufat a je nějakej víc..nabuzenej :D Když se namažu večer, tak to občas ještě další den odpoledne ze sebe zacítím v práci :) No prostě, mňam :) A pokožka je sametově hebká, jemná, taková jakože vypnutá a vyživená. Tím jak používám pravidelně, tak se mi už holeně nevysušují a jsem celá k pomazlení, prostě si to nemůžu vynachválit a doporučuju všema deseti! (I když teda rychle mizí, ale aspoň budu moct vyzkoušet další přívoně :)) Kokosové monoi, klasika kokosová vůně (ale ne tak moc jako třeba kokosový olej, u kterýho se nemůžu zbavit pocitu, že po jisté době na těle žlukne a divně smrdí), účinky stejné, tenhle si spíš patlám na konečky vlasů :) A k moři to bude úplně úžasné!

A pak jsem si ještě pořídila z Biooo tuhý parfém Song of India Jasmín. Má nádherný mastkový? vyřezávaný (prý ručně)flakonek? kelímek? Tuhé parfémy mě nikdy nikterak nelákaly, patlat se v tom a vůbec.. ale orientálno a hlavně jasmín mám ráda, tkze jsem neodolala. Složení: včelí vosk, přírodní vonné esence, vonné byliny, základní oleje atd... (to atd ve složení opravdu je, zajímalo by mě, co představuje :D). Nejdřív voní fakt orientálně, indicky, ale nic extra těžkého, naopak je to hrozně příjemné a pak se rozvine květinový osvěžující jasmín. Je fakt, že ho na sobě dlouho necítím, ale když si druhý den čichnu k zápěstí (dávám tam a na krk), tak to cítím... za mě spokojenost a voní mi to víc a příjemněji než můj oblíbený oriflamácký Musk. Ve spojení s Monoi ideální voňavá kombinace :)


A jináč jsem dostala od Nobilisu Balzamický krém Elizabeth, tkze testuji a pak napíši :). A taky plánuju trip po Itálii, konečně jsem na takový pro mě husarský kousek sebrala odvahu. Zatím mám letenku (jupíííí, předsevzetí se splní!), rezervovaná ubytování Řím, Neapol, Maratea a vlak z Říma do Neapole...Vyrážím v půlce května, tak pak napíšu report :)

4 komentáře :

  1. Také jsem jejich olej zkoušela a byl to ten nejlepší olej, který jsem kdy měla. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsem tuhle kosmetiku objevila a je prostě úžasná! Nádherné vůně! Mám originál a Tipanie a jasmín - všechno úžasné! Mám i sprchový gel, koho zajímá recenze tady: http://www.podobrazy.cz/kosmetika-monoi-de-tahiti-to-musite-mit/

    OdpovědětVymazat
  3. vyzera to zaujimavo dakujem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...