2. června 2015

Arrivo a Marina di Maratea, 5.den

Ráno jsem se probudila, nějak dobře jsem viděla - já blbka si zapomněla sundat čočky! Na to abych někam razila jsem už neměla sílu - i když bylo v plánu slavná pizza Di Michele's (kocovina), tkze jsem oplendovala u recepce a pak se vydala na Napoli Centrale. 

FrecciaBianca...vlaky já holt taky můžu :)
 Vlak jel překvapivě opět na čas (další notoricky známá věc o Itálii - že tu vlaky nejezdí včas nebo nejedou vůbec..."Aspoň za Mussoliniho jezdily vlaky včas" :D), zvládla jsem přestup v Sapri na redžonále a už jsem vystupovala v Marina di Maratea. Na hotel to byla trošku štreka, páč jsem to vzala z blbýho směru. Sice jsem na booking měla pokoj s výhledem do zahrady, ale dostala jsem výhled na moře! Tak nádhernej pohled už asi nezažiju, obzvlášt západ slunce byl luxusní. Recepční mi anglicky byla schopná jen říct, v kolik je snídaně a v kolik otvírá restaurace přidružená k hotelu. Byla jsem z toho docela vyděšená a pořád si opakovala, že se mě bojí víc než já jí. Hotel je tříhvězdičkovej, ale fakt luxus, ideální na to, jen sedět na balkoně a koukat na moře. V zahradě citroníky, všechno krásně voní, paráda. Poprvý jsem i zažila minimýdla, minigely, ručníky a tak :) V minibaru teda jen voda, ale možná dobře tomu tak :D Asi se dala na pokoj objednat spousta věcí, kdyby tu aspoň měli leták se všema informacema anglicky. Byli tam samí němečtí starší turisté, tak jsem poněkud nezapadala, ale co. 





Protože bylo fakt teplý odpoledne, vydala jsem se na pláž (potom co jsem vypotila "dove si trova la spiagga" a dostala mapu!). Zatím nejkrásnější pláž, kterou jsem v životě viděla! Skaliska, stromy, bájo. Voda tyrkysově modrá a čistá, oblázková, skoro liduprázdno. Tak šup koupat, voda ani nebyla studená. Na večeři jsem šla do hotelové restaurace La Locanda di Nettuno, opět s nádherným výhledem na moře. Lístek byl naštěstí i v angličtině a číšník trochu rozuměl. Dala jsem si zase těstoviny s plody moře a byly asi nejlepší, co jsem kdy v Itálii měla! Domácí těstoviny, kousky nějaký ryby, co chutnala jak něco mezi tuňákem a lososem, mušle a pak něco, co mi bohužel připadalo jako ženský čípek :D (s postupem sugesce i chutnalo :D), ale bylo to fakt moc moc výborný. Sic za 12€, ceny jak v Římě, ale žijeme jen jednou. Pak mi číšník říkal, že se to může nechat napsat na pokoj, ale já nějak zpanikařila, že zaplatím tam. Nevím proč, když mě to jejich placení, jak nechaj tu deskokapsu naprosto totálně děsí! Ale já sem byla vyděšená furt a permanentně. 


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...