6. června 2015

Marina di Maratea, 6.den

Další den bohužel zima a déšť. Snídaně byla výborná, několik musli na výběr, chleba, toasty, různé minicroissanty a buchty, sýry, šunky, marmelády....Dala jsem si kozí sýr, sušenou šunku, kousek nějaký buchty se sladkým ovocným želé, dva croissanty a toast s citronovou marmeládou (sice sladký jak cumel, ale mňam!) a cappucino. Pak jsem se vydala okouknout nádraží, jestli tam je automat na lístky, protože jsem potřebovala do Paoly a non c'é. To, co jsem si myslela, že je na lístky byl na cigarety. Což je fajn, ale neměli klikací :D A pak taky nefungoval...Vedle byl taky minimarket, ale vypadalo to, že tam nic nemají a bála jsem se jít dovnitř. 

 

No nic, tak jsem se povalovala na pokoji a pak šla na pláž. Jen tak koukat na moře a relaxovat. I když se moc nedaří, dala jsem si za cíl si na dovče zase vše srovnat, páč nevim jakou kariéru zvolit, co je moje vášeň a vztahy..no, asi se nespokojím s vidět se jednou za dva týdny, za měsíc. Já nechci vážný vztah, ale nechci booty calls už, chci pravou lásku..a spíš vyvstalo víc otázek než odpovědí (Edit po dovče: Crash boom bang...s tím krásným chlapcem jsme se po třech měsících něco-jako-rozešli..chybí mi ta idea lásky a zamilovanosti :() Po siestě (čím jižněji, tím víc dodržují, že od 13 do 17 hod je zavřeno a večeří až po 20.) jsem se vydala znovu do marketu, nicméně zavřeno, tak jsem si řekla, že těch 6 km do Maratey i s děsivým puchýřem na noze dám. Po jisté době chůze po obdobě rychlostní silnice, když na mě čtvrtý auto zatroubilo jsem usoudila, že ne a vrátila se zpět. Market už otevřel a přišel vrchol mé konverzace. Já: É aperto? Paní: Sí sí. Vejdu dovnitř, xx prázdných regálů. Pryč myšlenky na prodotti typici našich dovolených v Kalábrii. Beru olivy, brambůrky a vino bianco, v podstatě vše, co tam měli. "Duedeci". Dávam dvacku. "Hai due?" "Non so...aah sí..." "Grazie" "Prego, arrivederci". Italský majstrštyk! Díky bohu, že na pokoji byla vývrtka. Toccacielo si musím zapamatovat a najednou koukám na moře a je mi fajn. 








Allora! No povedlo se mi se celkem parádně ztřískat...na večeři jsem došla celá rozevlátá a poručila si smažený plody moře a ještě vino bianco picolo..a na číšníka zářivý úsměvy a italština :D...a když jsem si v hotelový lobby objednávala lístek na vlak na další den, tak se mi zadařilo cestu zpět koupit až na den po dalším. Pak už je všechno mlhavý, nějaký chatování s neapolitáncema a chrrrr.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...