17. července 2015

Zase Itálie?! Benátky!

Počásko zas pod mrakem, tak jsem se vydala na autobusák, jestli tam jakože trefím a okouknout, jak by se eventuelně dalo dostat do Benátek (kupodivu se mi to nějak nechtělo googlit). Zjistila jsem, že zpáteční jízdenka stojí 20€, dojede se atvo autobusem na Punta Sabbioni a odtud lodí do Benátek přímo na San Marco, ani nevím, jak dlouho to trvalo, asi hodinku a něco, každopádně loď i bus na sebe hezky navazovaly...paráda. Akorát teda, když jsem si tu jízdenku kupovala, tak jsem koupila dvě a uvědomila si to až pak v buse - nejdřív jsem myslela, že jedna je na cestu tam a druhá na cestu zpátky, ale ne. Nechápu, rozhodně jsem neřekla two ani due a ten pán prodavač taky neřekl due nebo two. Měla by platit ještě rok, tkze pokud někdo potřebujete Lido di Jesolo - Benátky, ozvěte se mi, daruji.









Benátky vůbec nějak provázela "smůla". Jen co jsem tam dorazila, začlo svítit sluníčko - to jsem mohla ležet na pláži a ještě se snažit chytat bronz! A já ani neměla pokrývku hlavy a nebyla namazaná opalovákem! A taky jsem sebou měla málo peněz a kartu jsem z bezpečnostních důvodů nechala na hotelu žejo! A vybila se mi baterka ve foťáku. To mě děsně naštvalo, nejvíc teda ztráta těch dvacet euro...Ale ty Benátky! Božínku, nejkrásnější město, co jsem zatím viděla! Neměla jsem mapu ani plán, prostě jsem se jen tak potulovala, ztrácela, kochala...Hrozně zvláštní, že tam vlastně není ani jedno auto...a prostě...sem se musím vrátit! Pak se začalo zatahovat a už bylo stejně nějak okolo šesté, tak jsem se vrátila zpět na San Marco a v tu chvíli se strhla průtrž mračen, naštěstí lodička za chvilku přijela a tradáá zpátky do Lida užít si poslední večer....(Si tak řikám...teď jsem četla na jednom blogu reportáž holčiny, co byla několik dní v Římě a když se srovnám s ní, tak to vypadá, že jsem si to vůbec neužívala, nepíšu tu o žádných náhodně objevených skvělých restauracích, památky jsem googlila až pak, co vlastně byly, prostě se jen většinu času toulala a nasávala atmosféru...já nevím, mě totiž Itálie dělá šťastnou tak nějak sama o sobě..to že tam jsem, je pro mě ten největší zážitek...)...a poslouchat a učit se italštinu...(a řeknu vám, že poslouchat ji, když vám ji Ital šeptá do ouška, to je teprv zážitek! :))























Ještě jsem se naposled šla projít po té nádherné pláži, koupila benátské masky pro mě a ségru, zašla na večeři zas do La Gondola, kde jsem byla pochválena za bezchybnou objednávku v italštině, pokochala se Jesolem a sbalila kufřík. Achjo. 
Další den už check-out a na bus směr Venezia Treviso. A bus nejel a nejel. Nicméně zabrala modlitba k San Francescovi di Paola :) Když sem si o Ciampinu myslela, že to je jen bouda uprostřed pole, tak to jsem ještě neznala Treviso :D ale aspoň se člověk neztratí. Každopádně to, co jsem psala o sexičnosti italských letištních pracovníků platilo i tady :D Zase turbulence a pak studená fuj Praha. Ale bylo to úžasné. Moc jsem si to užila a konečně se pořádně vykoupala. A Benátky, to snad no comment, jak jsou krásný.









7 komentářů :

  1. Tak mě napadlo, co by mohlo být tvé zaměstnání :) Profesionální cestovatelka, která bude psát články pro Lidé a země, Koktejl, nebo National Geographic CZ. Všade přispěvatele hledají a ty by si se v tom určitě našla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to by byl dream job :) Akorát je teď hrozně v kurzu Asie, páč Evropa je profláklá. A já zrovna ráda tu Evropu :)

      Vymazat
    2. Ale ne...letí všechno, když je to zajímavé ...ja taky radši Evropu, byla jsem 3 týdny ve Vietnamu a never more

      Vymazat
  2. Sice starší článek, ale jelikož se ve středu chystám na měsíc do Benátek, hledala jsem fotky, které by mě v tom ujistily :D A jsem ráda, že jsem narazila zrovna na tenhle blog! Super a díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky:) krásne fotky! Aj my ideme cez leto do benatok a chcela som sa opýtať kde je tá krásna pláž čo je na fotke alebo ako sa volá:) pocula som niečo o tom že v benatkach by sa nemalo kupat,že je za to pokuta, ale neviem čo je na tom pravdy :D
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle plaz je Lido Jesolo, asi hodku od Benatek..v Benatkach (tj. v kanalech) se fakt koupat nesmi..nicmene Benatky maj svuj ostrov s plazi Lido Venezia - urcite bych koupacku hledala tamjsem!

      Vymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...