18. listopadu 2015

Bleskově - moje životní filozofie

Žijeme jen jednou...tak ať je na co vzpomínat! Lepší (když už, protože já si povětšinou nic nevyčitám) si vyčítat, co člověk udělal, než to, co neudělal - vždyť už další šance třeba nebude. Kamikaze přístup!

Přírodu prostě nepřečůráš, ona si to vždycky nějak vybere. (Toto myslím ve vztahu k mé profesi.)

A bohužel si pořád myslím, že když se napiju alkoholu, tak to nějak magicky ovlivní realitu a stane se něco naprosto úžasného! A rána jsou pak velice smutná.

A život je hra a dycky je možnost ESC. To mě uklidňuje.

Když už něco posrat, tak to posrat tak moc, aby to nešlo dát zpátky a věděla jsem, že tím pádem už to nemá cenu řešit.

Za co se nejvíc vyplatí utrácet je cestování.

Když nejde o život, tak nejde o nic.

A totálně věřím tomu, že všechno fakt funguje tak, jak to je v V hlavě (Inside out).

Je důležitý se snažit dostávat se mimo svoji komfortní zónu. Vybičovávat se. Proto jsem vlastně šla na porodní asistentku. Zdravotnictví není to, kde bych byla jako ryba ve vodě, z hodně věcí se ještě pořád stresuju, ale...člověka to tak nějak pořád posouvá.

Nesledovat zprávy, televizi. Je mi jedno, že nevím, co se děje, ale nehodlám si do života pouštět tolik negativity. 

Důležitý je slušně zdravit, poprosit a poděkovat. 

Přání se plněj, fakt. Dost často, když už je nechcete. (Jop, to patří k pozitivnímu myšlení a andělským silám. Aby se něco mohlo splnit, tak to musíte propustit, což dost lidí neumí, ani já. A až když už to fakt nechcete, tak tomu dáte svododu.) Je rozumný, každý přání předem trošku zvážit. Jestli to nechce jen ego a jestli vám to skutečně pomůže k nějakýmu rozvoji. Mě se splnilo něco hoooodně nereálnýho a tyjo...asi jsem to měla líp promyslet. Anebo když už jsem se rozhodla, že to nechci, tak to fakt nechat bejt. Teďka mám sice boží zážitek, ale takový prázdno nějaký. Co teď...a taková nástavba toho přání, která tutově vim, že se nesplní. Je to zvláštní. Tkze bacha na přání!

Realita je...jako...zajíc v klobouku, Schrödingerova kočka...dokud sami nevidíte výsledek, tak nevíte, jak to dopadne, protože je možné všechno, prostě je! 

A všechno, co nás potká si přitahujeme svýma myšlenkama. Takže pozitivně!

Nikdo jiný váš štastnými neudělá. Nejdřív najít způsob, jak se cítit šťastný jen tak sám a ostatní přijde potom.

A důležitý je každej den děkovat za ty dobrý věci, co se staly a být vděční. 





1 komentář :

  1. Děkuju, že jsem nepodlehla a neodstěhovala jsem se do Prahy :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...