19. května 2016

Olej Nobilis, Houba, Angels on bare skin, Jasmínová voda, krém Cheré

Hooodně dlouho jsem nepsala o kosmetice. Tak tady pár krátkých recenzí přírodních výrobků, s kterými jsem měla tu čest. Spoiler alert, ač mi to je líto, nebudou asi uplně vychvalovací. Složení a oficiální popisky si můžete vygooglit, myslím, že je zbytečné to tam vypisovat. 

Hydrofilní olej (odličovací) s růží a mimózou Nobilis Tilia
Pro zralou a suchou pleť... už mi začíná táhnout na třicet, tak už snad mám zralou pleť, ne? I když teda ty pupínky tomu moc nenasvědčujou. Tenhle olej jsem si vybrala, protože se mi líbí název mimóza :) Voní tak nějak medově, trochu růžově, trochu citrónově a trochu jako jasmínový masážní olej od Saloosu. Ze všech odličovacích olejů pro mě zatím nejlepší (hned za ním asi Argan revital od Saloosu, jenže Saloos dělá mlhu v očích). Tenhle krásně odličí, pak se hned vcucne, krásně voní a pleť mi přijde taková pevná po něm. No a taky poměrně dlouho vydrží.



Mořská houba kosmetická
Už dřív byl na blozích dost velký boom mořských hub, já si ji pořídila až před půl rokem. Héj, jako jó. Dobrý. Ale jak všichni psali, že se tím i odličují, tak mně se to prostě nepovedlo důkladně. A už vůbec ne to pak z té houby vyprat, ale nikde jsem se nedopátrala, jestli něco dělám špatně. Jediné na co jí teď používám je smytí pleťové masky, ale jinak mi k srdci nijak zvlášt nepřirostla. 


Angels on bare skin - čistící roláda, Lush
Další hitovka. Složení - boží! Ruční výroba? Skvělý! Vůně? Nádherná! Nebyla jsem moc moudrá, jak to na sebe napatlat, tkze jsem si hodně namočila obličej, nabrala na prst rolády a "masírovala" to po obličeji. Hodí se pro suchou, citlivou, ale i normální a smíšenou pleť, kterou zanechá jemně vyčištěnou, zklidněnou, nevysušenou. Mleté mandle příjemně promasírují a růže pomáhá proti zarudnutí. Jakou mám pleť, to nevím, ale něco z toho určitě. Vyčištěnou? Ano. Zklidněnou? Nevím. Nevysušenou? Ne. Jako vyčistí, ale za mě teda nic závratného, z čeho bych se posadila na zadek. Prostě - meh. Jo a má se spotřebovat do třech měsíců či co, nicméně mi ubývá pomalu a mám ji už asi rok a přísáhám, že vypadá, voní a chová se pořád naprosto stejně! 



Jasmínová květová voda Soaphoria
Lahvička je naprosto úžasná! Složení - "Jasminum Officinale Flower Water". Vůni jasmínu miluju, ale toto...nevím, jestli to bude tím, že mi poslali lahvičku s expirací 06/2016 či to tak má být. Ale po jasmínu ani stopy. Spíš to je cítit jako něco trochu alkoholického, trochu divně medového. Nicméně na pleti je cítit jen chviličku, pak se vypaří. Účinky: pleť mi přijde taková pevnější, naducaná a prostě fajn. Každopádně ubývá fakt rychle a já si to koupila hlavně kvůli vůni, takže dám jasmínovce možná ještě jednu šanci pro případ, že jsem koupila blbou šarži, ale když se zklamu, tak už nikdy více. 


Levandulový krém Cheré Nobilis
Od Nobilisu jsem vyzkoušela krém S Tea Tree, s Růží, s Vanilkou a Elizabeth a teď Cheré aaa...musím říct, že přesně tohle je stupnice mojí spokojenosti k nejlepšímu. Ony jsou všechny hodně podobné, kromě vůně, která je ovšem u všech hodně lehká. Kvalita poněkud upadá čím je krém starší. Cheré teď radši skladuju v lednici. Voní po levanduli, lehoučký, hned se vstřebá, pleť mám heboulinkou a lépe se hojí. Anebo mi aspoň přijde. Ani nedělá moc velkou neplechu pod makeupem. 


A teďkonc používám růžovku od Dulcia, ptze od Purity Visions se už prostě nedá vydržet, Soaphoria napařovací tabletky, krém s ovocem a Q10 a krém s aloe vera od Dulcia. Tkze...stay tuned! 

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji mockráte za váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...